øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

nej det skal du ikke

har du snakket med lægen i dag så de kan følge dig tættere denne gang??

Jeg er tilknyttet en Gyn ... .. Så jeg er begyndt med de der børnemagnyler/ hjertemagnyler igår for at modvirke blodpropper i moderkagen. Og jeg skal til scanning på mandag for at se om alt er som det skal være...  det håber jeg virkelig! Puha der er lang tid til mandag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Kruse90

Camillos skriver:

Okay, der har ikke været mere siden igår så det er godt .. Jeg skal til scanning på mandag og få set om det hele er som det skal være og sidder hvor det skal

jubii
jeg tror på det. For det lyder ligesom det jeg havde

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Kruse90 skriver:

jubii
jeg tror på det. For det lyder ligesom det jeg havde

Okay det lyder godt 

Anmeld

14. februar 2012

Frk-Lotusblomst

14. februar 2012

Gaia

Camillos skriver:

Tusind tak skal du ha.. der har overhovedet ikke været nogen form for frisk blødning, kun lidt farvet udflåd... Så jeg håber så meget at jeg går igennem det uden for mange gener og den bliver der 

Det var da så lidt. Jeg oplevede både blødning fra livmodehalsen og mens smerter imin første graviditet. Mens smerterne begynd fra dag et og varede gravidieten ud - altså selvf. Ikke hele tiden, men havde dem med jævne mellemrum. . Jeg tænker at hvis det kun er farvet udflåd kan du være rolig. Det tyder på at et lille blodkar er bristet, hvilket er meget normalt. 

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

jeg har haft lidt lyserrødt udflåd idag når jeg har tørt mig kan i ikke berolige mig piger for fortælle mig det er meget normalt når man er nygravid er bange for at abortere igen 

da jeg aborterede startede det med mørkt /brunt udflåd så når det er lyst /frisk blod kan det være det bare er fra implantatet af ægget, og det bar er fordi ægget rigtig borer sig godt fast. må vi dælme håbe. kan ikke være rigtigt i skal igennem det igen. har også haft flere veninder der blødte under graviditet- også kraftigt

Anmeld

14. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

Jeg er tilknyttet en Gyn ... .. Så jeg er begyndt med de der børnemagnyler/ hjertemagnyler igår for at modvirke blodpropper i moderkagen. Og jeg skal til scanning på mandag for at se om alt er som det skal være...  det håber jeg virkelig! Puha der er lang tid til mandag.. 

oki det var godt...

glæder mig til at høre hvordan det går på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.