øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.527 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Camillos

jeg har haft lidt lyserrødt udflåd idag når jeg har tørt mig kan i ikke berolige mig piger for fortælle mig det er meget normalt når man er nygravid er bange for at abortere igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

jeg har haft lidt lyserrødt udflåd idag når jeg har tørt mig kan i ikke berolige mig piger for fortælle mig det er meget normalt når man er nygravid er bange for at abortere igen 

for dig søde!

Det er jo hørt før, hvor det hele så går lige som det skal. Håber på gode tegn til dig.
Men sig mig lige en gang - er du gravid, eller håber du?

Anmeld

13. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

for dig søde!

Det er jo hørt før, hvor det hele så går lige som det skal. Håber på gode tegn til dig.
Men sig mig lige en gang - er du gravid, eller håber du?

Jamen for pokker kig på mine indlæg sødeste.. jeg er gravid  

Anmeld

13. februar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Camillos skriver:

Jeg havde det - faktisk hele graviditeten.. Og der var slet ikke noget galt :-) Så krydser fingre for at der heller ikke er gået galt ved dig ! Tillykke med graviditeten - håber at det hele kommer til at gå som det skal

Anmeld

13. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Jamen for pokker kig på mine indlæg sødeste.. jeg er gravid  

JAMEN FOR POKKER DA!!! TILLYKKE!!!

Nej hvor er det bare super fedt! Åhh hvor jeg dog håber at den bliver der denne gang 

Anmeld

13. februar 2012

th

Camillos skriver:

åh nej, håber virkelig ikke der er noget galt og at der ikke kommer mere.

jeg kan ikke snakke med selv, da jeg ikke selv har oplevet det.

finge for at det er ingen ting, så I kan få lov at beholde jeres ønske barn denne gang.

Anmeld

13. februar 2012

Kruse90

Camillos skriver:

Jeg kan gøre mit for at berolige dig søøde

Jeg havde selv lidt lyserødt på pairet da jeg havde testet positiv, og endda i et par uger efter jeg havde fået taget blodprøven nede på Brædstrup fertilitetsklinik.
Min læge beroligede mig og sagde at det var helt normalt

Er i dag i uge 29 og venter en skøn lille pige.

Så jeg krydser for at alt er som det skal være og at du ''bare'' oplever det samme som jeg gjorde. Kan godt huske hvor bange jeg var.

Både Jan og jeg gik grædende i seng den første gang jeg opdagede det.
Men heldigvis var alt som det skulle være

Kram

Anmeld

13. februar 2012

Tystys14

Camillos skriver:

Det havde jeg under stort set hele min graviditet med min datter.  Men det betød ikke noget, og min læge sagde at det der bare nogle som er "uheldige" at få.  Så jeg håber det "bare" er det samme du har.  Og et forsigtigt tillykke fra mig.

Anmeld

13. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

JAMEN FOR POKKER DA!!! TILLYKKE!!!

Nej hvor er det bare super fedt! Åhh hvor jeg dog håber at den bliver der denne gang 

Tak hehe .. DET HÅBER VI også vi skal til scanning på mandag og er startet medicin behandling idag  

Anmeld

13. februar 2012

Camillos

Kruse90 skriver:

Jeg kan gøre mit for at berolige dig søøde

Jeg havde selv lidt lyserødt på pairet da jeg havde testet positiv, og endda i et par uger efter jeg havde fået taget blodprøven nede på Brædstrup fertilitetsklinik.
Min læge beroligede mig og sagde at det var helt normalt

Er i dag i uge 29 og venter en skøn lille pige.

Så jeg krydser for at alt er som det skal være og at du ''bare'' oplever det samme som jeg gjorde. Kan godt huske hvor bange jeg var.

Både Jan og jeg gik grædende i seng den første gang jeg opdagede det.
Men heldigvis var alt som det skulle være

Kram

tak for svar.. ja jeg håber det er det samme vil ikke miste 6 gang puha! jeg håber bare det er uden betydning... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.