øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

jeg havde det også lige i starten... og min lille spire har det fint

så jeg skal ikke tabe modet endnu .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Mor til Magnus

må jeg spørge hvor mange gange du har tabt, og hvor langt du er nu?

Anmeld

13. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

så jeg skal ikke tabe modet endnu .. 

nej det skal du ikke

har du snakket med lægen i dag så de kan følge dig tættere denne gang??

Anmeld

13. februar 2012

Kruse90

Camillos skriver:

Okay det er da også smart... Kan så ikke se hvorfor hun ikke også giver mig det.. synes snart det dræber mig hvis jeg skal igennem en gang mere.. Synes jeg har nogle prik i underlivet idag føles som mens.. nu har jeg jo ikke prøvet en fulddyrket levende graviditet, så jeg er lidt på bar bund mht til smerter.. men det er vel ikke normalt i det her stadie heller.. er omkr 4+3 idag

dem havde jeg også. Altså de små prik agtige nogle.
Så det tror jeg ikke du skal være nervøs over.
Men ved det er lettere sagt en gjort. Det er dig der kender din krop bedst og dig der ved hvordan det har mærkes de andre gange.

Men du skal i hvertfald vide at jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

13. februar 2012

Gaia

Når man bliver gravid bliver livmoderhalsen mere blålig og kari ( dvs. Der er mere blod i den og karene er mere følsomme. Derfor skal der ikke meget til før et kar i livmoderhalsen brister og bløder lidt. Det er normalt, men selvf. Ikke rart at opleve. Hvis du ikke bløder mere og kraftigere, så skal du ikke bekymre dig. Men nok holde igen med evt. Løb osv. Ang. Mens smerterne er det faktisk normalt selv megte tidligt. Din livmoder vokser og der er øget blodtilførsel fra dag et? Derfor kan du opleve mens smerter allerede nu og faktisk løbende igennem hele graviditeten. Tror du kan tage det så roligt som man nu kan når man har oplevet abort. Tror det du oplever er helt normalt og ikke et tegn på spontan abort. 

Anmeld

14. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Din egen læge kan udskrive crinone til dig..

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Mor til Magnus skriver:

jeg har tabt 4 gange hvor det har været bevidst jeg var gravid, og 1 gang hvor jeg ikke nåede at opfatte det... 

så jeg håber virkelig jeg går igennem denne gang.. 

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Gaia skriver:

Når man bliver gravid bliver livmoderhalsen mere blålig og kari ( dvs. Der er mere blod i den og karene er mere følsomme. Derfor skal der ikke meget til før et kar i livmoderhalsen brister og bløder lidt. Det er normalt, men selvf. Ikke rart at opleve. Hvis du ikke bløder mere og kraftigere, så skal du ikke bekymre dig. Men nok holde igen med evt. Løb osv. Ang. Mens smerterne er det faktisk normalt selv megte tidligt. Din livmoder vokser og der er øget blodtilførsel fra dag et? Derfor kan du opleve mens smerter allerede nu og faktisk løbende igennem hele graviditeten. Tror du kan tage det så roligt som man nu kan når man har oplevet abort. Tror det du oplever er helt normalt og ikke et tegn på spontan abort. 

Tusind tak skal du ha.. der har overhovedet ikke været nogen form for frisk blødning, kun lidt farvet udflåd... Så jeg håber så meget at jeg går igennem det uden for mange gener og den bliver der 

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Mor til Magnus skriver:

Hov omkring 4+4 .. 

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Kruse90 skriver:

dem havde jeg også. Altså de små prik agtige nogle.
Så det tror jeg ikke du skal være nervøs over.
Men ved det er lettere sagt en gjort. Det er dig der kender din krop bedst og dig der ved hvordan det har mærkes de andre gange.

Men du skal i hvertfald vide at jeg krydser alt hvad jeg kan

Okay, der har ikke været mere siden igår så det er godt .. Jeg skal til scanning på mandag og få set om det hele er som det skal være og sidder hvor det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.