Hun har ikke fortalt mig noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

tjoo, men havde jeg ikke spurgt havde jeg slet ikke fået noget afvide..

Det kan jo heller ikke passe at det er dig der skal spørge hver evig eneste gang.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmm ...

hvor ligger legestuen?

Vi fik også først at vide der var fastelavn i legestuen imorgen, her til morgen ..

der har været en masse rod med at en masse legestuer er lukket og dagplejerne derfor ikke vidste hvornår de kunne komme i legestue ... her vidste de først i fredags( hvor vores dp var syg) at fastelavn måtte blive imorgen ..

var dog klar med kostume ... det er lidt træls jeg ikke havde opdaget dette bare lidt før ... nu ved serina nemlig godt hun skal være hafferlaf men det gjorde hun ikke for 2 timer siden ... gætter på du ikke vil have ham i et lyserødt tylskørt med vinger??

han skal i legestue oppe på feggesundvej..

lige nu er jeg næsten villig til at putte ham i hvad som helst.. men nok alligevel ikke lyserød tylskørt..

det har vidst været planlagt længe at de skulle derop imorgen, de skal "leje" sig ind et godt stykke tid i forvejen..
i onsdag var de dog i cafeen på blåkildevej, men der var han ikke afsted fordi hun mente han var syg om tirsdagen..

men ja det hele er blevet noget rod efter at de har lukket en masse af legestuerne herude..

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Det kan jo heller ikke passe at det er dig der skal spørge hver evig eneste gang.... 

nej det kan det ikke.. men sådan er det desværre..

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

nej det kan det ikke.. men sådan er det desværre..

Øv altså... 

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Mor til Liva skriver:

Mit svar var nu også ment som at selvom de er små i dagplejen bliver da altså holdt fastelavn her...

Jeg ville også være ærgerlig over hvis min DP ikke havde sagt noget...

Men ja fastelavnsboller uden fastelavn virker lige meget

ja lige præcis, synes lidt at symbolet på de boller er lidt væk nu når de ikke skal holde noget som sådan.. :/

Anmeld

13. februar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

han skal i legestue oppe på feggesundvej..

lige nu er jeg næsten villig til at putte ham i hvad som helst.. men nok alligevel ikke lyserød tylskørt..

det har vidst været planlagt længe at de skulle derop imorgen, de skal "leje" sig ind et godt stykke tid i forvejen..
i onsdag var de dog i cafeen på blåkildevej, men der var han ikke afsted fordi hun mente han var syg om tirsdagen..

men ja det hele er blevet noget rod efter at de har lukket en masse af legestuerne herude..

hmmm kan du ikke måske male ham i hovedet som en farlig tiger eller sådan noget ?? 

for ja .. det er da synd hvis han ikke får lov til at prøve at være udklædt nu hvor han kan huske det

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm kan du ikke måske male ham i hovedet som en farlig tiger eller sådan noget ?? 

for ja .. det er da synd hvis han ikke får lov til at prøve at være udklædt nu hvor han kan huske det

desværre har jeg bare ikke noget at male ham med..

Jeg synes bare det er træls først at få det afvide kl 16:15 når man kommer træt efter skole, og henter sit ligeså trætte barn.. så er overskuddet der bare ikek til at hente et kostume inden i byen..
Så overskudsagtig er jeg bare ikke lige nu

Anmeld

13. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Johannes dagpleje skal åbenbart holde fastelavn imorgen i legestuen, og det fik jeg kun afvide ved at spørge hende idag om de egentlig ikke skulle holde fastelavn, hvortil hun svarede at jo det skulle de da imorgen, men det var ikke noget de gik op i, for børnene var jo så små..

så han skal hverken være klædt ud eller noget, og det synes jeg faktisk er lidt fesent.. Bare fordi de går i dagpleje skal de da stadig holde fastelavn synes jeg.. :/

Sikke mystisk. Troede jeg man altid gjorde  

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Sikke mystisk. Troede jeg man altid gjorde  

ikke hvis man hedder min dagplejemor, så fortæller man ikke sådan noget til forældrene..

Anmeld

13. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ikke hvis man hedder min dagplejemor, så fortæller man ikke sådan noget til forældrene..

MÆRKELIGT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.