Hun har ikke fortalt mig noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

An&Jo

Ravnholt skriver:

Ville bare lige sige at det med katten af tønden, gør de heller ikke i vores dagpleje/legestue, fordi de oplevede mange af gange de gjorde det, blev børnene bange, og så ville de ikke slå alligevel...

det er også fair nok, men har var begrundelsen at det var de alligevel for små til at forstå..

og man behøver jo ikke de der træ tønder mere, de har jo netop lavet dem i pap også så det ikke larmer når man slå på dem..

men uanset så synes jeg at det er for dårligt at hun ikke siger noget før jeg selv spørger ind til hvornår det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
An&Jo skriver:

det er også fair nok, men har var begrundelsen at det var de alligevel for små til at forstå..

og man behøver jo ikke de der træ tønder mere, de har jo netop lavet dem i pap også så det ikke larmer når man slå på dem..

men uanset så synes jeg at det er for dårligt at hun ikke siger noget før jeg selv spørger ind til hvornår det er..

Synes også det er for dårligt... Kan man ikke klage over bl.a. manglende komunikation med dagplejen eller et eller andet?

For det kan jo ikke passe, at i selv skal spørge ind til det, før i får noget af vide... så er det da ligemeget, hvor lille ting det er.

Det er jo vores et og alt det handler om

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Ravnholt skriver:

Synes også det er for dårligt... Kan man ikke klage over bl.a. manglende komunikation med dagplejen eller et eller andet?

For det kan jo ikke passe, at i selv skal spørge ind til det, før i får noget af vide... så er det da ligemeget, hvor lille ting det er.

Det er jo vores et og alt det handler om

jeg har konfronteret hende op til flere gange, og har klaget flere gange til pædagogen også..

men hver gang ryger den tilbage på mig, og så er jeg langt ude og diverse andre ting og sager, og orker det ærlig talt ikke..

skal snakke med banken om en lejlighed her i ugen, og så skal vi skifte postnummer, og så skifter vi heldigvis os dagplejer..

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

Min datter går også i dagpleje og de holder fastelavn i legestuen - vi fik at vide at de børn som gerne ville måtte gerne være klædt ud

Tror de har en fastelavnstønde i pap

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Mor til Liva skriver:

Min datter går også i dagpleje og de holder fastelavn i legestuen - vi fik at vide at de børn som gerne ville måtte gerne være klædt ud

Tror de har en fastelavnstønde i pap

ja, men i har stadig fået info..

Havde jeg ikke spurgt ind til det idag, om de egentlig ikke skulle det, så havde jeg slet ikke fået noget afvide om det..

her bliver der slet ikke noget som sådan.. det eneste der signalerer at det er fastelavn er at de skal have fastelavnsboller..

og helt ærligt, når de ikke holder noget, så burde de dælme heller ikke servere fastelavnsboller fyldt med sukker.. og forstår egentlig slet ikke de må servere dem for børnene når de ikke må få saftevand for kommunen på grund af deres politik.. men det er en helt anden debat..

jeg er bare ekstrem skuffet endnu engang over hende, for jeg får intet afvide hvis jeg ikke selv spørger, og det synes jeg ærligt ikke kan være rigtigt..

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Johannes dagpleje skal åbenbart holde fastelavn imorgen i legestuen, og det fik jeg kun afvide ved at spørge hende idag om de egentlig ikke skulle holde fastelavn, hvortil hun svarede at jo det skulle de da imorgen, men det var ikke noget de gik op i, for børnene var jo så små..

så han skal hverken være klædt ud eller noget, og det synes jeg faktisk er lidt fesent.. Bare fordi de går i dagpleje skal de da stadig holde fastelavn synes jeg.. :/

Ej undskyld... synes da godt nok lige det er noget af en meget meget sløv dagplejer....  

Sådan noget informere man ikke om dagen før det skal ske... 

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

An&Jo skriver:

ja, men i har stadig fået info..

Havde jeg ikke spurgt ind til det idag, om de egentlig ikke skulle det, så havde jeg slet ikke fået noget afvide om det..

her bliver der slet ikke noget som sådan.. det eneste der signalerer at det er fastelavn er at de skal have fastelavnsboller..

og helt ærligt, når de ikke holder noget, så burde de dælme heller ikke servere fastelavnsboller fyldt med sukker.. og forstår egentlig slet ikke de må servere dem for børnene når de ikke må få saftevand for kommunen på grund af deres politik.. men det er en helt anden debat..

jeg er bare ekstrem skuffet endnu engang over hende, for jeg får intet afvide hvis jeg ikke selv spørger, og det synes jeg ærligt ikke kan være rigtigt..

Mit svar var nu også ment som at selvom de er små i dagplejen bliver da altså holdt fastelavn her...

Jeg ville også være ærgerlig over hvis min DP ikke havde sagt noget...

Men ja fastelavnsboller uden fastelavn virker lige meget

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

han skal afleveres derhenne allerede kl 7, og kan ikke bare smutte ud og købe et, for skal jo i skole fra 8-15:15..

Her skal vi selv aflevere i legestuen, og også hente igen..

Træls .. 
Hmm , ja okay .  

Anmeld

13. februar 2012

serinasmor

hmm ...

hvor ligger legestuen?

Vi fik også først at vide der var fastelavn i legestuen imorgen, her til morgen ..

der har været en masse rod med at en masse legestuer er lukket og dagplejerne derfor ikke vidste hvornår de kunne komme i legestue ... her vidste de først i fredags( hvor vores dp var syg) at fastelavn måtte blive imorgen ..

var dog klar med kostume ... det er lidt træls jeg ikke havde opdaget dette bare lidt før ... nu ved serina nemlig godt hun skal være hafferlaf men det gjorde hun ikke for 2 timer siden ... gætter på du ikke vil have ham i et lyserødt tylskørt med vinger??

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Ej undskyld... synes da godt nok lige det er noget af en meget meget sløv dagplejer....  

Sådan noget informere man ikke om dagen før det skal ske... 

tjoo, men havde jeg ikke spurgt havde jeg slet ikke fået noget afvide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.