Hun har ikke fortalt mig noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

An&Jo

Johannes dagpleje skal åbenbart holde fastelavn imorgen i legestuen, og det fik jeg kun afvide ved at spørge hende idag om de egentlig ikke skulle holde fastelavn, hvortil hun svarede at jo det skulle de da imorgen, men det var ikke noget de gik op i, for børnene var jo så små..

så han skal hverken være klædt ud eller noget, og det synes jeg faktisk er lidt fesent.. Bare fordi de går i dagpleje skal de da stadig holde fastelavn synes jeg.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Johannes dagpleje skal åbenbart holde fastelavn imorgen i legestuen, og det fik jeg kun afvide ved at spørge hende idag om de egentlig ikke skulle holde fastelavn, hvortil hun svarede at jo det skulle de da imorgen, men det var ikke noget de gik op i, for børnene var jo så små..

så han skal hverken være klædt ud eller noget, og det synes jeg faktisk er lidt fesent.. Bare fordi de går i dagpleje skal de da stadig holde fastelavn synes jeg.. :/

Ja det burde hun nok ha fortalt dig ... Lidt underligt ..

Hænger der ikke sedler på en tavle hvor i kan se de forskellige ting ??

Oscar har fastelavn torsdag .. Dog spurgte jeg selv, helt tilbage i Dec. fordi jeg var nysgerrig

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ja det burde hun nok ha fortalt dig ... Lidt underligt ..

Hænger der ikke sedler på en tavle hvor i kan se de forskellige ting ??

Oscar har fastelavn torsdag .. Dog spurgte jeg selv, helt tilbage i Dec. fordi jeg var nysgerrig

nej der har ikke hunget noget, og vi har heller ikke fået en seddel med hjem om det..
Der er bare blevet arrangeret en almindelig dag i legestuen..

De skal ikke engang slå katten af tønden

Øv jeg synes det er lidt synd for min dreng, sidste år var han ret vild med det, og der fejrede de det i hans vuggestue..

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

nej der har ikke hunget noget, og vi har heller ikke fået en seddel med hjem om det..

Øv jeg synes det er lidt synd for min dreng, sidste år var han ret vild med det, og der fejrede de det i hans vuggestue..

Ej hvor kedeligt !

Her er det også sammen med legestuen , men de skal slå katten af tønden , og vi må selv bestemme om de skal klædes ud ..

Hm . Jeg ville godt nok være lidt irriteret !
Syns du skal sige til hende at du godt lige ville ha haft det af vide i god tid . Det er da sådan noget man fortæller forældrerne !

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ej hvor kedeligt !

Her er det også sammen med legestuen , men de skal slå katten af tønden , og vi må selv bestemme om de skal klædes ud ..

Hm . Jeg ville godt nok være lidt irriteret !
Syns du skal sige til hende at du godt lige ville ha haft det af vide i god tid . Det er da sådan noget man fortæller forældrerne !

jeg er os pænt irriteret over det.. synes ikke det kan passe.. Hvis han kommer som den eneste imorgen og ikke er klædt ud bliver jeg endnu mere irriteret!!

hun fortæller mig aldrig noget, og har generelt ikke en god kommunikation med hende.. får aldrig afvide hvad de har lavet medmindre jeg spørger ind til det, og få heller aldrig afvide hvad der skal ske de kommende dage før dagen før..

Anmeld

13. februar 2012

Nessie

Bare fordi de er små, kan de jo godt synes det er sjovt at holde fastelavn.

I Daniels VS fejrer de det da også, man må selv vælge om barnet skal være udklædt. De slår "katten af posen" i VS-delen, og rigtig "katten af tønden" i BH-delen

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

jeg er os pænt irriteret over det.. synes ikke det kan passe.. Hvis han kommer som den eneste imorgen og ikke er klædt ud bliver jeg endnu mere irriteret!!

hun fortæller mig aldrig noget, og har generelt ikke en god kommunikation med hende.. får aldrig afvide hvad de har lavet medmindre jeg spørger ind til det, og få heller aldrig afvide hvad der skal ske de kommende dage før dagen før..

Jeg forstår dig godt .. Har læst en af dine tidl. tråde omkring hende

Det så træls .. Hvad med at høre hende hvad tid det er i morgen , og så skynde dig ud og købe noget i morgen formiddag inden de skal derhen ??

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg forstår dig godt .. Har læst en af dine tidl. tråde omkring hende

Det så træls .. Hvad med at høre hende hvad tid det er i morgen , og så skynde dig ud og købe noget i morgen formiddag inden de skal derhen ??

han skal afleveres derhenne allerede kl 7, og kan ikke bare smutte ud og købe et, for skal jo i skole fra 8-15:15..

Her skal vi selv aflevere i legestuen, og også hente igen..

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

Nessie skriver:

Bare fordi de er små, kan de jo godt synes det er sjovt at holde fastelavn.

I Daniels VS fejrer de det da også, man må selv vælge om barnet skal være udklædt. De slår "katten af posen" i VS-delen, og rigtig "katten af tønden" i BH-delen

ja nemlig, og han elskede det sidste år, så det ville han da også i år..

Men ja, hun er altså noget for sig den dagplejer, synes i det mindste at hun burde have fortalt mig det, så jeg selv kunne bestemme om mit barn skulle klædes ud!!

Anmeld

13. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
An&Jo skriver:

Ville bare lige sige at det med katten af tønden, gør de heller ikke i vores dagpleje/legestue, fordi de oplevede mange af gange de gjorde det, blev børnene bange, og så ville de ikke slå alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.