Huskøb - hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

det er hvad vi har fået afvide.. :O

men må da lige have en snak med ham så..

Ja, det tror jeg på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

modesty

Vær opmærksom på at brutto/netto prisen kan variere voldsomt alt efter hvilket lån I tager. Og vær MEGET varsom med at kaste jer ud i flexlån og afdragsfrihed medmindre I har en god plan for hvorfor I gør det, og luft i økonomien til at kunne klare rentestigninger og afdrag senere hen.

Anmeld

17. februar 2012

JJH

modesty skriver:

Vær opmærksom på at brutto/netto prisen kan variere voldsomt alt efter hvilket lån I tager. Og vær MEGET varsom med at kaste jer ud i flexlån og afdragsfrihed medmindre I har en god plan for hvorfor I gør det, og luft i økonomien til at kunne klare rentestigninger og afdrag senere hen.

som renter ser ud lige nu tror jeg vi ville vælge 30 års fast forrentet. men det kan jo nå at ændre sig meget til den tid.

Anmeld

17. februar 2012

piadas

Jeg er selv kunderådgiver i et pengeinstitut, men det er en ret kompleks udregning, som man meget nemmere kan gøre med det system, vi har i pengeinstitutterne!

Hvis ikke I vil "spilde" jeres rådgivers tid, kan I jo prøve denne:

http://www.totalkredit.dk/?action=my_expenses

Der  kan I jo selv prøve at lege med tallene og se, hvad I kommer frem til.

Anmeld

17. februar 2012

JJH

piadas skriver:

Jeg er selv kunderådgiver i et pengeinstitut, men det er en ret kompleks udregning, som man meget nemmere kan gøre med det system, vi har i pengeinstitutterne!

Hvis ikke I vil "spilde" jeres rådgivers tid, kan I jo prøve denne:

http://www.totalkredit.dk/?action=my_expenses

Der  kan I jo selv prøve at lege med tallene og se, hvad I kommer frem til.

Du var lige englen jeg søgte. tusind tak. vi tager den med rådgiver når vi kommer tættere på, men det er stadig rart at være lidt forberedt på hvordan vi selv mener vi kan sidde i det inden. Jeg duer nemlig ikke til stramme budgetter.

Anmeld

17. februar 2012

piadas

JJH skriver:

Du var lige englen jeg søgte. tusind tak. vi tager den med rådgiver når vi kommer tættere på, men det er stadig rart at være lidt forberedt på hvordan vi selv mener vi kan sidde i det inden. Jeg duer nemlig ikke til stramme budgetter.

Haha, engel - det er måske lige voldsomt nok!

Men som regel kan folk jo godt lide selv at lege lidt med tallene, så man som du skriver, er lidt forberedt, når man senere skal snakke med sin rådgiver!

Anmeld

17. februar 2012

JJH

piadas skriver:

Haha, engel - det er måske lige voldsomt nok!

Men som regel kan folk jo godt lide selv at lege lidt med tallene, så man som du skriver, er lidt forberedt, når man senere skal snakke med sin rådgiver!

Ja Jeg syntes egentlig det er meget rart at man kan følge rådgiveren i de opstillinger hun laver, og forstår hvorfor det er man kan eller ikke kan låne til drømmehuset, og om det med vores levestil giver mening at bo så dyrt/billigt som rådgiver foreslår.

den side var ihvertfald brugbar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.