Har nu bestilt tid til Brasiliansk voks behandling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

SpunkenJo

Zafir skriver:

Forresten - husk at bruge scrub INDEN du skal vokses første gang og husk at første gangs resultatet ikke ofte er så godt som når huden er mere vant til

Jeg laver selv min scrub. Lige dele honning, GROFTsalt, havregryn og olie. + evt æteriske olier til duft. Virker perfekt

Olie i scrub på "trekanten" kan forstoppe porrerne og give indgroede hår..... Derfor bruger jeg ikke olie der, men en go creme efter badet. Fx. A-vitamin fra Beaute pacifique

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg er blevet vokset igennem 2 år nu. Jeg er meget glad for det.

Jeg kommer dog KUN hos DollFace i kbh og KUN hos ejerinden, for de andre duer ikke. har prøvet et par gange, når jeg ikke har kunnet fået tid hos ejerinden.

Jeg har sågar prøvet at min hud flækkede, på den indre skamlæbe, fordi hende der gjorde det ikke var godnok til det.

Du skal være efter dem, med at få fjernet hårene helt omme bagtil og du skal være efter dem med at gå efter med pincet og fjerne evt. ingroede hår. - Det er MEGET MEGET svingene med, om de gør det ordenligt Derfor gider jeg også kun at komme der, selvom jeg skal køre langt og det er svært at få tid. - Det er mere, når man har fundet nogen man er glade for, så er resten en jungle.

Jeg bliver vokset ca hver 5 uge. Det kommer an på, hvor hurtigt dine hår vokser og du skal være opmærksom på at du jo kun er helt glat umiddelbart efter voksningen, da det jo vokser ud igen og skal have en vis længde for at kunne blive vokset af

Held og lykke med det. - Jeg er super glad for det ihverttfald (og ps: jeg VED hvorfor folk gemmer 'fartstriben', for det er LIGE der på venusbjerget det gør mest nuller naller hehe)

Hvor skal du hen og vokses?

Åhhh neejjj.... Nu gør du mig da helt bekymret??? Flækket skamlæbe???

Det kan da ikke passe jeg skal være efter dem? Regner da med at de gør et professionelt stykke arbejde jeg kan være tilfreds med... Ellers er det da ikke pengene værd...

Skal have gjort det ved Holstebro Skin Care, som ligger i vestjylland og kan se at det er ejerinden af stedet der skal gøre det... Så hvis hun ikke gør det godt nok, vil jeg da ikke komme igen...

Men tak for info

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

SpunkenJo skriver:

Sæben fungerer som desinficerende maske, og så scrubber man bare bagefter.....

Bare ikke for tæt på dagen for voks, fordi det er lidt skrapt for huden
- jeg lægger ofte sæbe-masken dagen efter jeg er blevet vokset, men exfolierer så ikke bagefter, fordi huden jo kan være lidt brugt/medtaget/lidt ala solskoldet efter sådan en omgang voks

Er det volapyk?

Nååååeeee!!! Nu forstår jeg

Hvor længe lader du det sidde???

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

SpunkenJo skriver:

Olie i scrub på "trekanten" kan forstoppe porrerne og give indgroede hår..... Derfor bruger jeg ikke olie der, men en go creme efter badet. Fx. A-vitamin fra Beaute pacifique

Hmmm Det havde jeg slet ikke tænkt på Jeg vil lave en anden scrub til dåsen så

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Åhhh neejjj.... Nu gør du mig da helt bekymret??? Flækket skamlæbe???

Det kan da ikke passe jeg skal være efter dem? Regner da med at de gør et professionelt stykke arbejde jeg kan være tilfreds med... Ellers er det da ikke pengene værd...

Skal have gjort det ved Holstebro Skin Care, som ligger i vestjylland og kan se at det er ejerinden af stedet der skal gøre det... Så hvis hun ikke gør det godt nok, vil jeg da ikke komme igen...

Men tak for info

Som hende jeg plejer at blive vokset af sagde, så har det noget at gøre med hvordan hun holdte min hud og strak den ud... Så kom jeg tilbage ugen efter og blev vokset færdig, da jeg jo blødte som en gris...

Men altså - mht, hvad en brazil indeholder - da skal man være efter dem, for brazil er HELE balladen. Det er HELE bikinilien, læberne, bagtil osv... Jeg har prøvet et sted, hvor hun ikke gjorde det bagtil og blev SÅ gal på mig, fordi jeg forlangte at hun gjorde det færdigt. Så om påsiden og benene op mod brystet og hold i det ene balle, - så kan de komme til bagtil

Men ja -sådan har jeg det også. Betaler jeg for det, forventer jeg at de gør det ordenligt. Det er bare ikke altid de gør det

Anmeld

13. februar 2012

FruK

Jeg får det gjort hver 4 uge. Det gør lidt ondt, men er så rigeligt smerten værd. Og smerten bliver mindre for hver gang. Og så gør det altså kun ondt i de splitsekunder, hvor hun lige hiver en strimmel af.

Tænk på, at hende der behandler, gør det flere gange om dagen. Det er altså ikke noget særligt for hende, at du ligger der i mærkelige stillinger uden trusser!  Og det tager ikke så lang tid.

Jeg kender min voksdame så godt nu, at vi hyggesnakker om alt muligt imens hun roder mellem mine ben.

Scrub virker ikke på mig. Jeg har prøvet mange forskellige - inkl. den dyre, som voksdamen anbefaler - OG en tilhørende creme. Det gjorde ingen forskel.

Jeg har selv fundet det, der virker; en hamphandske til 19,95...  Bruger den ikke lige de første par dage, når jeg er blevet vokset, men ellers stort set hver gang, jeg er i bad.

Det eneste, der er lidt irriterende ved voks er, at man jo er nødt til at vente med næste behandling, til der er "lidt at få fat i".

Anmeld

13. februar 2012

SpunkenJo

Zafir skriver:

Nååååeeee!!! Nu forstår jeg

Hvor længe lader du det sidde???

Alt fra et par minutter til 10-15.

- man kan smøre det på inden man går i bad, smide en frysepose ovenpå, og stadig ha tøj på inden badet..... (gav det mening?)

Og så vidt jeg ved, er det kun mandelolie der kan anbefales til dåsen

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Som hende jeg plejer at blive vokset af sagde, så har det noget at gøre med hvordan hun holdte min hud og strak den ud... Så kom jeg tilbage ugen efter og blev vokset færdig, da jeg jo blødte som en gris...

Men altså - mht, hvad en brazil indeholder - da skal man være efter dem, for brazil er HELE balladen. Det er HELE bikinilien, læberne, bagtil osv... Jeg har prøvet et sted, hvor hun ikke gjorde det bagtil og blev SÅ gal på mig, fordi jeg forlangte at hun gjorde det færdigt. Så om påsiden og benene op mod brystet og hold i det ene balle, - så kan de komme til bagtil

Men ja -sådan har jeg det også. Betaler jeg for det, forventer jeg at de gør det ordenligt. Det er bare ikke altid de gør det

Okay tak for råd

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

- man kan smøre det på inden man går i bad, smide en frysepose ovenpå, og stadig ha tøj på inden badet..... (gav det mening?)

mandelolie har jeg, så det skal hel klart prøves  Vidste ikke det var så omstændigt at forebygge indgroede hår

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

SpunkenJo skriver:

Jaaaaamen det vil jeg da så sandelig prøve allerede i morgen så Fedt at man kan lære noget nyt hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.