Har nu bestilt tid til Brasiliansk voks behandling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Ja det ku jeg godt

Så har det jo ikke været HELT så slemt, hvis det var noget du sagtens kan gøre igen  Hvor længe holder sådan noget, ved du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ja nu er jeg med....  Tak for at du ville skære det ud i pap for mig  Men det skal da helt klart prøves... Hvad gør man ikke for at undgå nedgroede hår

Hvor tit skal man vokses for at man forbliver glat?

4. - 6. Uge for at holde den fin

Så bestil tid med det samme, når du alligevel står og betaler

Anmeld

13. februar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Så har det jo ikke været HELT så slemt, hvis det var noget du sagtens kan gøre igen  Hvor længe holder sådan noget, ved du det?

Tror fem uger...men man er ikke glat i fem uger og nej for resultatet blev godt.

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Okay mange tak for svar

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Tror fem uger...men man er ikke glat i fem uger og nej for resultatet blev godt.

Okay mange tak for svar

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Andre der har erfaringer med voks, må meget gerne dele dem

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

Jeg er blevet vokset igennem 2 år nu. Jeg er meget glad for det.

Jeg kommer dog KUN hos DollFace i kbh og KUN hos ejerinden, for de andre duer ikke. har prøvet et par gange, når jeg ikke har kunnet fået tid hos ejerinden.

Jeg har sågar prøvet at min hud flækkede, på den indre skamlæbe, fordi hende der gjorde det ikke var godnok til det.

Du skal være efter dem, med at få fjernet hårene helt omme bagtil og du skal være efter dem med at gå efter med pincet og fjerne evt. ingroede hår. - Det er MEGET MEGET svingene med, om de gør det ordenligt Derfor gider jeg også kun at komme der, selvom jeg skal køre langt og det er svært at få tid. - Det er mere, når man har fundet nogen man er glade for, så er resten en jungle.

Jeg bliver vokset ca hver 5 uge. Det kommer an på, hvor hurtigt dine hår vokser og du skal være opmærksom på at du jo kun er helt glat umiddelbart efter voksningen, da det jo vokser ud igen og skal have en vis længde for at kunne blive vokset af

Held og lykke med det. - Jeg er super glad for det ihverttfald (og ps: jeg VED hvorfor folk gemmer 'fartstriben', for det er LIGE der på venusbjerget det gør mest nuller naller hehe)

Hvor skal du hen og vokses?

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

SpunkenJo skriver:

Kan du ikke fuldstændig skære det der med det brune sæbe mod indgroninger ud for mig??? Her bruger jeg spids pincet og kanyle.

Men vil meget gerne høre et godt trick. Det er meget svingene om jeg får indgroninger eller ej. Nogengange får jeg og andre gange slet ikke... meget mystisk

Anmeld

13. februar 2012

Zafir

Forresten - husk at bruge scrub INDEN du skal vokses første gang og husk at første gangs resultatet ikke ofte er så godt som når huden er mere vant til

Jeg laver selv min scrub. Lige dele honning, GROFTsalt, havregryn og olie. + evt æteriske olier til duft. Virker perfekt

Anmeld

13. februar 2012

SpunkenJo

Zafir skriver:

Kan du ikke fuldstændig skære det der med det brune sæbe mod indgroninger ud for mig??? Her bruger jeg spids pincet og kanyle.

Men vil meget gerne høre et godt trick. Det er meget svingene om jeg får indgroninger eller ej. Nogengange får jeg og andre gange slet ikke... meget mystisk

Sæben fungerer som desinficerende maske, og så scrubber man bare bagefter.....

Bare ikke for tæt på dagen for voks, fordi det er lidt skrapt for huden
- jeg lægger ofte sæbe-masken dagen efter jeg er blevet vokset, men exfolierer så ikke bagefter, fordi huden jo kan være lidt brugt/medtaget/lidt ala solskoldet efter sådan en omgang voks

Er det volapyk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.