Jeg er blevet vokset igennem 2 år nu. Jeg er meget glad for det.
Jeg kommer dog KUN hos DollFace i kbh og KUN hos ejerinden, for de andre duer ikke. har prøvet et par gange, når jeg ikke har kunnet fået tid hos ejerinden.
Jeg har sågar prøvet at min hud flækkede, på den indre skamlæbe, fordi hende der gjorde det ikke var godnok til det.

Du skal være efter dem, med at få fjernet hårene helt omme bagtil og du skal være efter dem med at gå efter med pincet og fjerne evt. ingroede hår. - Det er MEGET MEGET svingene med, om de gør det ordenligt

Derfor gider jeg også kun at komme der, selvom jeg skal køre langt og det er svært at få tid. - Det er mere, når man har fundet nogen man er glade for, så er resten en jungle.
Jeg bliver vokset ca hver 5 uge. Det kommer an på, hvor hurtigt dine hår vokser og du skal være opmærksom på at du jo kun er helt glat umiddelbart efter voksningen, da det jo vokser ud igen og skal have en vis længde for at kunne blive vokset af

Held og lykke med det. - Jeg er super glad for det ihverttfald (og ps: jeg VED hvorfor folk gemmer 'fartstriben', for det er LIGE der på venusbjerget det gør mest nuller naller hehe)
Hvor skal du hen og vokses?
Anmeld