Underholdning til pige på 1½ år (Iphone)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hejsa,

Vi skal en tur til Gran Canaria om et par uger, og så kom jeg til at tænke på, at hente nogle forskellige ting ned på min mands Iphone, bl.a. nogle teletubbies film - har I andre forslag?

Ordspillet er et hit herhjemme:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Nettemor

Baagøe skriver:

Jeg vil sige drop det og tag i stedet en spand, skovl og nogle bøger med - det var et hit her

Synes slet ikke børn i den alder burde underholdes med sådanne aggregater

Jeg er lidt af samme holdning og har først hentet noget til telefonen til sønnen her i weekenden. Og det er heller ikke noget han skal bruge hele tiden og så igen. Men hvis vi sidder og venter et sted og ikke har fået en bog med. Så synes jeg ikke det skader..

Og mon ikke TS mente til flyveturen derned?

Anmeld

14. februar 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Jeg vil sige drop det og tag i stedet en spand, skovl og nogle bøger med - det var et hit her

Mon ikke det var til turen derned..
Jeg fandt en for et for et par dage siden som jeg tænkte at det lige var noget for xenya så hun lige kunne sætte sig når jeg gad Xander mad. Men nej 2 min var det sjovt hun vil heller løbe rundt og giv hendes mor gråhår

Anmeld

14. februar 2012

Camillee

nettemor skriver:

Det hedder "Kids Doodle" og der er et billed af en blomst i forskellige farver på forsiden

fedt tak

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

cirkeline og pixeline er min datter helt vild med de synger sang og du kan også tegne i det program eller rasmus klump. Det er dem jeg har hentet til min datter.

Skal de så ikke være lidt ældrere?

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det var nu tænkt til den 5 timer lange flyvetur, hvor det er begrænset hvor meget legetøj jeg kan have med til hende!

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Ordspillet er et hit herhjemme:-)

Ordspillet?

Anmeld

15. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Skal de så ikke være lidt ældrere?

cirkeline nej hun kan sagtens tegne og lytte til cirkelines sange, pixeline synger sange som tommelfinger sangen osv så nej det syns jeg bestemt ikke.

Anmeld

15. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ordspillet?

Ja.. Alberte synes det er vildt sjovt..

Det er en app hvor der er en masse billeder af dyr - ting og instrumenter og når hun så trykker på et billede bliver det stort, hvor der bliver sagt hvad det er og hvilken lyd dyret/tingen siger. Hun har lært meget af det

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

nettemor skriver:

Jeg er lidt af samme holdning og har først hentet noget til telefonen til sønnen her i weekenden. Og det er heller ikke noget han skal bruge hele tiden og så igen. Men hvis vi sidder og venter et sted og ikke har fået en bog med. Så synes jeg ikke det skader..

Og mon ikke TS mente til flyveturen derned?

Til flyveturen sydpå tog jeg bøger med og så sang vi også stille og roligt uden at forstyrre de andere.

Derudover havde vi et lille tegnebræt med

Man skal jo have slukket mobilen eller sat den på airplane mode under flyveturen, så der kan man vel ikke engang bruge applikationerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.