Underholdning til pige på 1½ år (Iphone)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

spj

Käte skriver:

Rasmus klump der er vendespil, tegnefilm, bøger, noget hvor du kan male ham, og et "find nogle ting" billede/spil.

Det er et stort hit hos min pige på 19 mdr..

Den er også et kæmpe hit her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

DitteMarie

Anonym skriver:

Hejsa,

Vi skal en tur til Gran Canaria om et par uger, og så kom jeg til at tænke på, at hente nogle forskellige ting ned på min mands Iphone, bl.a. nogle teletubbies film - har I andre forslag?

Baby cupid, super sødt spil til de yngste

Anmeld

13. februar 2012

livhemdrup

cirkeline og pixeline er min datter helt vild med de synger sang og du kan også tegne i det program eller rasmus klump. Det er dem jeg har hentet til min datter.

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

DitteMarie skriver:

Baby cupid, super sødt spil til de yngste

hvad går det ud på?

Anmeld

13. februar 2012

DitteMarie

nettemor skriver:

hvad går det ud på?

En sød lille baby amor skyder pile gennem ringe. Barnet kan bruge alle fingre ( ikke blot en af gangen) musikken er skøn og barnet får en lille gave hver gang det har nået et mål. Det er super fint og koster 6 kr

Anmeld

13. februar 2012

Camillee

nettemor skriver:

man kan få sådan nogle tegne programmer til dem. Har lige hentet et til min telefon og knægten syns det er meget sjovt. Det er ganske simpelt. Når de kører fingeren over skærmen kommer den en streg og når de laver en ny streg er den i en ny farve.

hvad hedder det? (:

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Camillee skriver:

hvad hedder det? (:

Det hedder "Kids Doodle" og der er et billed af en blomst i forskellige farver på forsiden

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

DitteMarie skriver:

En sød lille baby amor skyder pile gennem ringe. Barnet kan bruge alle fingre ( ikke blot en af gangen) musikken er skøn og barnet får en lille gave hver gang det har nået et mål. Det er super fint og koster 6 kr

Det lyder godt.

Kan man få det til android, ved du det?

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hejsa,

Vi skal en tur til Gran Canaria om et par uger, og så kom jeg til at tænke på, at hente nogle forskellige ting ned på min mands Iphone, bl.a. nogle teletubbies film - har I andre forslag?

Jeg vil sige drop det og tag i stedet en spand, skovl og nogle bøger med - det var et hit her

Synes slet ikke børn i den alder burde underholdes med sådanne aggregater

Anmeld

14. februar 2012

DitteMarie

nettemor skriver:

Det lyder godt.

Kan man få det til android, ved du det?

Det ved jeg desværre ikke, men mon ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.