Underholdning til pige på 1½ år (Iphone)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa,

Vi skal en tur til Gran Canaria om et par uger, og så kom jeg til at tænke på, at hente nogle forskellige ting ned på min mands Iphone, bl.a. nogle teletubbies film - har I andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Nettemor

man kan få sådan nogle tegne programmer til dem. Har lige hentet et til min telefon og knægten syns det er meget sjovt. Det er ganske simpelt. Når de kører fingeren over skærmen kommer den en streg og når de laver en ny streg er den i en ny farve.

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

man kan få sådan nogle tegne programmer til dem. Har lige hentet et til min telefon og knægten syns det er meget sjovt. Det er ganske simpelt. Når de kører fingeren over skærmen kommer den en streg og når de laver en ny streg er den i en ny farve.

Det lyder super - ved du hvad det hedder?

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Det lyder super - ved du hvad det hedder?

Nu er min til android men jeg søgte bare på kids games free. Og så kom der en masse af den slags op. Ved dog ikke om de er gratis til Iphone.

Anmeld

13. februar 2012

Jibbe

Vi har sound touch som er et kæmpe hit herhjemme. Det er med en masse billeder og når man trykker på dem siger de, de lyde de nu forestiller.
Fx er der en kategori med husdyr og så når man trykker på hunden kommer der et billede frem - og så siger den vov vov.
Det bedste er næsten at til hvert billede (knap) er der 3-4 forskellige underbilleder og lyde som kommer frem - således at det ikke er det samme igen og igen lige efter hinanden.

Den fulde version koster vist 18 kr men den er det heeeele værd!!!

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi har sound touch som er et kæmpe hit herhjemme. Det er med en masse billeder og når man trykker på dem siger de, de lyde de nu forestiller.
Fx er der en kategori med husdyr og så når man trykker på hunden kommer der et billede frem - og så siger den vov vov.
Det bedste er næsten at til hvert billede (knap) er der 3-4 forskellige underbilleder og lyde som kommer frem - således at det ikke er det samme igen og igen lige efter hinanden.

Den fulde version koster vist 18 kr men den er det heeeele værd!!!

Ej ja, det lyder da også bare som en super fed en - tusind tak

Anmeld

13. februar 2012

Mette.

Anonym skriver:

Hejsa,

Vi skal en tur til Gran Canaria om et par uger, og så kom jeg til at tænke på, at hente nogle forskellige ting ned på min mands Iphone, bl.a. nogle teletubbies film - har I andre forslag?

Vi var for nogle måneder siden i USA med vores datter på dengang 19 måneder. Hun er ikke meget for tv og underholdning af den slags, men dyrefilm var virkelig et hit - så måske det var en mulighed.

Anmeld

13. februar 2012

Käte

Rasmus klump der er vendespil, tegnefilm, bøger, noget hvor du kan male ham, og et "find nogle ting" billede/spil.

Det er et stort hit hos min pige på 19 mdr..

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Vi var for nogle måneder siden i USA med vores datter på dengang 19 måneder. Hun er ikke meget for tv og underholdning af den slags, men dyrefilm var virkelig et hit - så måske det var en mulighed.

Jamen, hun er faktisk også rigtig begyndt at sige dyrelyde her den sidste uges tid, så det tror jeg bestemt også bliver et hit - tak

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Käte skriver:

Rasmus klump der er vendespil, tegnefilm, bøger, noget hvor du kan male ham, og et "find nogle ting" billede/spil.

Det er et stort hit hos min pige på 19 mdr..

Det skal prøves - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.