Hjælp. Fejler min baby noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Hvem?

Ditte_Marie skriver:

Hun har bare kun haft tynd afføring siden og vi må hjælpe hende stort set hver gang..

Jeg ville prøve med movicolen så, og evt. noget Syrnet MME - et 1/2 brev movicol morge og aften - ring evt din læge inden, hvis hun/han kender dit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

lilledittemor

Bondefruen skriver:

Jeg ville prøve med movicolen så, og evt. noget Syrnet MME - et 1/2 brev movicol morge og aften - ring evt din læge inden, hvis hun/han kender dit barn

Men hun har jo afføring flere gang om dagen nu og har ikke fået lactolose i to uger nu..

men den er tynd og hun har stadig lidt problemer med stadig at få den ud - hun kan presse lang tid uden der kommer noget.. og det lugter som jeg ved ikke hvad

Hun får NAN 1 H.A.

Hvad er Movicol?

Anmeld

13. februar 2012

Hvem?

Ditte_Marie skriver:

Men hun har jo afføring flere gang om dagen nu og har ikke fået lactolose i to uger nu..

men den er tynd og hun har stadig lidt problemer med stadig at få den ud - hun kan presse lang tid uden der kommer noget.. og det lugter som jeg ved ikke hvad

Hun får NAN 1 H.A.

Hvad er Movicol?

Movicol er et aff. middel i pulverform, der føre vand direkte til aff uden at påvirke øvrige organer, der gør aff. nemmere at komme af med, movicol optages ikke i kroppen og udskilles sammen med aff.

En lang række børneafd. og neo anbefaler movicol

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

Bondefruen skriver:

Movicol er et aff. middel i pulverform, der føre vand direkte til aff uden at påvirke øvrige organer, der gør aff. nemmere at komme af med, movicol optages ikke i kroppen og udskilles sammen med aff.

En lang række børneafd. og neo anbefaler movicol

okay. tak

Anmeld

13. februar 2012

K&S

Ditte_Marie skriver:

Hun får NAN 1 H.A.

Hvad er Movicol?

Der kan godt sidde en hård "prop", hvor det tynde afføring kan løbe uden om - så hun reelt stadig er forstoppet :-(  

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

K&S skriver:

Der kan godt sidde en hård "prop", hvor det tynde afføring kan løbe uden om - så hun reelt stadig er forstoppet :-(  

åh nej hvad gør jeg så? - det har hun jo haft længe nu så, hvis det er det..

Anmeld

13. februar 2012

K&S

Ditte_Marie skriver:

åh nej hvad gør jeg så? - det har hun jo haft længe nu så, hvis det er det..

Jeg ville prøve med Movicol, som andre skriver :-) Og eller prøve at massere hendes venstre side af maven - nedad mod benet og bleen...

Anmeld

13. februar 2012

lilledittemor

K&S skriver:

Jeg ville prøve med Movicol, som andre skriver :-) Og eller prøve at massere hendes venstre side af maven - nedad mod benet og bleen...

hvor kan det fåes?

og hvordan ved jeg at der sidder en prop?

og hvorfor bliver hendes afføring så tynd?

håber at du kan og vil svare

Anmeld

13. februar 2012

Malthes mor

Anonym skriver:

Jeg får fat i noget movicol i morgen!

for h*n har nu fået lactulose i 3 dage nu, og det har kun givet 1 ble og det var ikke engang særlig meget.

Hvad med lige at give lactulosen en chance. Og du skal ikke være bekrymret for om dit barns tarme bliver slappe eller ej af lactulosen. Det er noget vås. Men når din baby har vrøvl med afføringen, så lad være med at give den banan og andre fødevarer, som kan virke stoppende. Og så husk rigeligt med vand.

Begge mine drenge har fået lactulose og netop pga MME. Og det har virket perfekt begge gange. Og den dag i dag, er der ingen af dem der bøvler med maven mere.

Når din SP holder ferie, så må der da være en anden, som tager over for hende. Det er der ihvertfald i min kommune.

Så ro på, og giv lactulosen en chance! God bedring med maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.