Anbefales fra 12 mdr, hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Maja_4000

Vores sp mente at det er fordi producenten skal have deres på det rene .. Så HVIS nu din baby har sygt skarpe tænder og bider et stykke af , som kommer galt i halsen .. Så havde de jo advaret 

Vi brugte det også fra Caroline var helt lille (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Mettefpigen

Jaa super lækkert  Vi har fået et med veje og bygninger på  Helt blå på den ene side hvor den er lidt blødere og veje til at lege med biler på hvor siden er lidt hårdere på den anden side

Anmeld

15. februar 2012

Mother-love

Jeg synes bestemt også det lyder underligt. Vi har haft det til isabella siden hun blev født. For vi har brugt det under aktivitetstæppet for at hun ikke skulle ligge på det bare gulv. Og nu hvor hun er 8,5 mdr. Har vi bygget en kasse ud af de overskyende og den ELSKER hun. Men synes klart bare du skal købe det. Vi har haft god gavn af det.

Anmeld

15. februar 2012

Fenja09

Team Putte skriver:

Kunne det have noget med kemikalier at gøre?

De er vel mere modstandsdygtige fra 1 år og frem end de er før? Synes jeg har læst noget om hormonforstyrrende stoffer i netop de puslespil, men du må ik hænge mig op på det

Det havde jeg også, men jeg tror altså ikke at de er på markedet mere. Det var nemlig i nyhederne for noget tid siden og der viste de, at børnehaver, dp´er osv havde dem, så enten er de trukket tilbage eller også har de fjernet det i dem, som var skadeligt. Tror i hvert fald ikke de fortsat sælges.

/Fenja

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

Fenja09 skriver:

Det havde jeg også, men jeg tror altså ikke at de er på markedet mere. Det var nemlig i nyhederne for noget tid siden og der viste de, at børnehaver, dp´er osv havde dem, så enten er de trukket tilbage eller også har de fjernet det i dem, som var skadeligt. Tror i hvert fald ikke de fortsat sælges.

/Fenja

Lyder meget fornuftigt

Vi har da oz planlagt at købe et til prinsessen her som hun skal ligge på fordi vores gulv er ret koldt

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Team Putte skriver:

Lyder meget fornuftigt

Vi har da oz planlagt at købe et til prinsessen her som hun skal ligge på fordi vores gulv er ret koldt

De skrider heller ikke på det, som de gør på et tæppe, så det er en ret god opfindelse

Anmeld

16. februar 2012

2babygirls

Fenja09 skriver:

Hej

Jeg er blevet anbefalet af Albertes fysioterapeut at købe legegulv til hende nu, hun bliver 6 måneder d. 1 Marts. Men kan se inde på BabySams hjemmeside at de først anbefales fra 12 måneder - ved i hvorfor de først anbefales at bruge fra den alder?

http://www.babysam.dk/legetoj/leg-og-beskaeftigelse-diverse

/Fenja

Vi brugte vores fra dag 1, ca... Jeg lå jo altid på gulvet med hende, plus de holder på varmen frem for et koldt gulv.

Anmeld

16. februar 2012

Fenja09

Maja_4000 skriver:

Vores sp mente at det er fordi producenten skal have deres på det rene .. Så HVIS nu din baby har sygt skarpe tænder og bider et stykke af , som kommer galt i halsen .. Så havde de jo advaret 

Vi brugte det også fra Caroline var helt lille (:

Vores fysioterapeut mente også at der jo er dele der kan tages ud ( det er der i hvert fald i vores" og nogle af stykkerne er lidt små, så kan måske også være derfor at de først anbefaler det fra 12 måneder. Dog vil jeg mene at jo ældre barnet er jo større risiko er der for at de tager de små dele ud og i munden. Det gør et barn på 3 måneder jo ikke

Anmeld

17. februar 2012

Team Putte

Fenja09 skriver:

De skrider heller ikke på det, som de gør på et tæppe, så det er en ret god opfindelse

Det havde jeg faktisk slet ik tænkt over. Men ja jeg kan da godt se at et helt alm. tæppe på trægulvet ville skøjte rundt når de først begynder at møve sig frem.

Endnu en god grund til at købe sådan et

Anmeld

17. februar 2012

Fenja09

Team Putte skriver:

Det havde jeg faktisk slet ik tænkt over. Men ja jeg kan da godt se at et helt alm. tæppe på trægulvet ville skøjte rundt når de først begynder at møve sig frem.

Endnu en god grund til at købe sådan et

Ja, vores datter har lært at trille på 2 dage efter vi har købt skumtæppet - så vi er glade for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.