Anbefales fra 12 mdr, hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

Undrede mig også bare over, hvorfor - skal have det købt

Jeg brugte det også som underlag til Lauras aktivitetstæppe, og nu bruger hun det foran sit køkken, som hun leger meget med. Hun er 2 år og 4 mdr., så det kan bruges i laaaang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Fenja09

Jeg brugte det også som underlag til Lauras aktivitetstæppe, og nu bruger hun det foran sit køkken, som hun leger meget med. Hun er 2 år og 4 mdr., så det kan bruges i laaaang tid

Ja vil godt tro at man kan bruge det længe. Har nu endelig fået det købt, så det skal i brug for første gang i morgen

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Jeg har også brugt dem til min søn siden han var lille. De er nemlig super fine og kan nemt pakkes sammen... Jeg tror ikke der er noget at være bekymret for

Anmeld

13. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Måske det er fordi der er andre grænseværdier for kemikalier i ting til børn fra 1 år og frem end for babyer til 1 år. Det er min teori

Anmeld

13. februar 2012

Fenja09

Mamalou skriver:

Jeg har også brugt dem til min søn siden han var lille. De er nemlig super fine og kan nemt pakkes sammen... Jeg tror ikke der er noget at være bekymret for

Jeg har lige købt dem idag og spurgte ekspedienten i BabySam hvorfor de anbefaler dem fra 12 måneder, men det anede han ikke noget om. De kunne bruges fra baby kunne ligge ned og det kan de jo altid

/Fenja

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Fenja09 skriver:

Jeg har lige købt dem idag og spurgte ekspedienten i BabySam hvorfor de anbefaler dem fra 12 måneder, men det anede han ikke noget om. De kunne bruges fra baby kunne ligge ned og det kan de jo altid

/Fenja

Det var lige det jeg tænkte. Der er så mange underlige regler, så mon ikke der er et eller andet åndsvagt, der gør at de sætter aldersgrænsen ved 12 måneder. Jeg tror ikke min søn gider ligge på dem, når vi når så langt  

Anmeld

13. februar 2012

Fenja09

Mamalou skriver:

Det var lige det jeg tænkte. Der er så mange underlige regler, så mon ikke der er et eller andet åndsvagt, der gør at de sætter aldersgrænsen ved 12 måneder. Jeg tror ikke min søn gider ligge på dem, når vi når så langt  

Nej det er ikke sikkert at han gider det - men man kan jo altid bruge det som blødt underlag eller gemme det, hvis der skulle komme en til

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Fenja09 skriver:

Nej det er ikke sikkert at han gider det - men man kan jo altid bruge det som blødt underlag eller gemme det, hvis der skulle komme en til

Præcis!

Jeg har købt alfabetet, det er i nogle fede farver. Underlaget er iøvrigt nemt lige at nappe med, når man er på besøg

Anmeld

13. februar 2012

Fenja09

Mamalou skriver:

Præcis!

Jeg har købt alfabetet, det er i nogle fede farver. Underlaget er iøvrigt nemt lige at nappe med, når man er på besøg

Vi har købt det med dyr på, kæresten synes bare det er lidt irriterende at dyrene kan trykkes ud, men igen så er det jo lige meget når de bare skal ligge på det og er små  Ja, og så koster det heller ikke det vilde.

Havde slet ikke tænkt på, at man kan tage det med når man skal besøge nogen, smart!

Anmeld

15. februar 2012

Team Putte

Fenja09 skriver:

Hej

Jeg er blevet anbefalet af Albertes fysioterapeut at købe legegulv til hende nu, hun bliver 6 måneder d. 1 Marts. Men kan se inde på BabySams hjemmeside at de først anbefales fra 12 måneder - ved i hvorfor de først anbefales at bruge fra den alder?

http://www.babysam.dk/legetoj/leg-og-beskaeftigelse-diverse

/Fenja

Kunne det have noget med kemikalier at gøre?

De er vel mere modstandsdygtige fra 1 år og frem end de er før? Synes jeg har læst noget om hormonforstyrrende stoffer i netop de puslespil, men du må ik hænge mig op på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.