Anbefales fra 12 mdr, hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Fenja09

Hej

Jeg er blevet anbefalet af Albertes fysioterapeut at købe legegulv til hende nu, hun bliver 6 måneder d. 1 Marts. Men kan se inde på BabySams hjemmeside at de først anbefales fra 12 måneder - ved i hvorfor de først anbefales at bruge fra den alder?

http://www.babysam.dk/legetoj/leg-og-beskaeftigelse-diverse

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Månelys

Fenja09 skriver:

Hej

Jeg er blevet anbefalet af Albertes fysioterapeut at købe legegulv til hende nu, hun bliver 6 måneder d. 1 Marts. Men kan se inde på BabySams hjemmeside at de først anbefales fra 12 måneder - ved i hvorfor de først anbefales at bruge fra den alder?

/Fenja

Det lyder underligt! Vi bruger da sådan et til vores datter på 4 måneder, og alle fra min MG bruger dme også, med børn fra 3-5 måneder..

Anmeld

12. februar 2012

Fenja09

Månelys skriver:

Det lyder underligt! Vi bruger da sådan et til vores datter på 4 måneder, og alle fra min MG bruger dme også, med børn fra 3-5 måneder..

Ja, nemlig jeg kender også en del der bruger dem - det undrede mig bare at de først anbefaler at de bruges fra 12 måneder og hvorfor lige den alder - tænker om det er noget Sundhedsstyrelsen har lagt ud eller?

/Fenja

Anmeld

12. februar 2012

twinny

Hmmmm fik det anbefalet af min SP fordi ligger fast på det med armen, når de ligger maven... Armene glider på alm tæppe... De er snart 5 måneder...

Så det ved jeg ikk...

Anmeld

12. februar 2012

Nettemor

Tror du ikke det kan være legemæssigt (vist ikke et reelt ord )

Altså ligesom meget legetøj har alder på. at de så fra de er ca 12 mdr kan begynde at lege med at sætte dem sammen osv?

Det er i hvert fald det eneste jeg lige kan komme på det kan være..

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

Hej

/Fenja

Spring op og fald ned på Babysams anbefalinger og lyt i stedet til SP

Anmeld

12. februar 2012

Fenja09

nettemor skriver:

Tror du ikke det kan være legemæssigt (vist ikke et reelt ord )

Altså ligesom meget legetøj har alder på. at de så fra de er ca 12 mdr kan begynde at lege med at sætte dem sammen osv?

Det er i hvert fald det eneste jeg lige kan komme på det kan være..

Jo det har jeg også tænkt på - kan godt være at det bare er det

/Fenja

Anmeld

12. februar 2012

kirsti

Jeg kunne forestille mig at det er fordi risikoen for atfed tygger i det og får et stykke galt ihalsen er større før 12mdr men det er bare et gæt

Anmeld

12. februar 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Spring op og fald ned på Babysams anbefalinger og lyt i stedet til SP

Undrede mig også bare over, hvorfor - skal have det købt

Anmeld

12. februar 2012

Fenja09

twinny skriver:

Hmmmm fik det anbefalet af min SP fordi ligger fast på det med armen, når de ligger maven... Armene glider på alm tæppe... De er snart 5 måneder...

Så det ved jeg ikk...

Jeg fik af vide at vi skulle købe det fordi at jeg helst ikke vil have at vores datter ligger på gulvet ( vi har dyr), og så skulle det være bedre end at ligge i kravlegården, da den begrænser hvor meget der kan rulles rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.