Camillos skriver:
Ja nu er sagen den at jeg stadigvæk får de symbolske ømme bryster. Men det bliver ømmere og ømmere.... 
Kvalme et pat gange om dagen , og syg syg sukkertrang/ madtrang.
Har aldrig brudt mig om makrel sådan rigtig, og pludselig idag spiser jeg makrel og får mundsavl bare at at tænke på det.. mere vil ha mere, jeg kan ikke stoppe!
Jeg skal ha "mens" på tirsdag, da er der gået 33 dage, idag er der så gået 30. Jeg skal have taget blodprøve hos min gyn på onsdag hvis mens ikke er dukket op. (Det skal lige siges min cyklus kan varierre fra 28 - 40 dage, og kan ikke teste ægløsning da jeg har pco).
En af mine kollegaer rystede lidt på hovedet i forgårs da jeg fik ekstreme hedeture og bøvsede en del
Jeg spurgte hende hvad hun rystede på hovedet over .. og så siger hun... Du minder mig utrolig meget om en der er gravid!? Det har jeg hørt en anden kollega sige 1 gang før, og det passede!?
Er godt nok spændt, men Anyway har købt en test idag, og kan alligevel ikke finde ud af om jeg skal teste..
Hjælp mig 
Tusind tak for alle jeres svar piger... og alt jeres opbakning det har båret frugt.. 
Nu synes jeg måske ikke det er så sært jeg ikke gider tygge gullerødder og har en mægtig sød tand og ellsker makrel har aldrig kunne fordrage det jo... Puha.. jeg ryster stadigvæk helt!