skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Camillos

komodo skriver:

Ja for hunde, test det tis, og kom endelig med update,  for dig 

Jaaaee... jo ... måske .. tror jeg venter til imorgen tidlig hvis jeg kan hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Camillos

th skriver:

Jeg ville teste

Ja jeg tror jeg venter til imorgen, da er hormonerne mere sikre mener jeg ,,

Anmeld

12. februar 2012

Kay

glæder mig til at høre en update i morgen så

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Jeg ville teste... også så du kan give din læge besked hurtigst muligt hvis du er gravid..så du kan få det der så spiren bedre bliver der

Jeg krydser fingre for at den er der

Jae.. det er også det jeg er lidt ude i at gøre...  men puha skuffelsen... hvis den er negativ når min krop er så åndssvag.,. 

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

glæder mig til at høre en update i morgen så

heh.. ja hvis jeg kan vente så lang tid.. 

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

heh.. ja hvis jeg kan vente så lang tid.. 

kan godt forstå det er svært at vente... altså hvis du har to kan du teste nu og i morgen

ej nu skal jeg ikke lokke... hihi...

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

kan godt forstå det er svært at vente... altså hvis du har to kan du teste nu og i morgen

ej nu skal jeg ikke lokke... hihi...

Jeg har nemlig 2...  Er lidt bange for min kærestes reaktion hvis den nu viser sig at være posetiv for han tror ikke på jeg gennemfører en graviditet og han tør ikke glæde sig for meget, og så tror han ikke på testene taler sandt... 

Men hvis jeg tager en test og den viser negativ vil han sige det var spild af penge med de teste når vi alligevel skal til gyn og have taget blodprøver på onsdag ...

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

Jeg har nemlig 2...  Er lidt bange for min kærestes reaktion hvis den nu viser sig at være posetiv for han tror ikke på jeg gennemfører en graviditet og han tør ikke glæde sig for meget, og så tror han ikke på testene taler sandt... 

Men hvis jeg tager en test og den viser negativ vil han sige det var spild af penge med de teste når vi alligevel skal til gyn og have taget blodprøver på onsdag ...

det kan jeg godt forstå... det er også svært med de ting i har været igennem... men kan også godt forstå du gerne vil teste det er jo din krop der opføre sig underligt....

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... det er også svært med de ting i har været igennem... men kan også godt forstå du gerne vil teste det er jo din krop der opføre sig underligt....

Ja og hvis det er en graviditet er der en undskyldning for den opfører sig sært ! hehe .. 

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja og hvis det er en graviditet er der en undskyldning for den opfører sig sært ! hehe .. 

ja... den bedste undskyldning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.