skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Camillos

Ja nu er sagen den at jeg stadigvæk får de symbolske ømme bryster. Men det bliver ømmere og ømmere.... 

Kvalme et pat gange om dagen , og syg syg sukkertrang/ madtrang. 

Har aldrig brudt mig om makrel sådan rigtig, og pludselig idag spiser jeg makrel og får mundsavl bare at at tænke på det.. mere vil ha mere, jeg kan ikke stoppe! 

Jeg skal ha "mens" på tirsdag, da er der gået 33 dage, idag er der så gået 30. Jeg skal have taget blodprøve hos min gyn på onsdag hvis mens ikke er dukket op. (Det skal lige siges min cyklus kan varierre fra 28 - 40 dage, og kan ikke teste ægløsning da jeg har pco). 

En af mine kollegaer rystede lidt på hovedet i forgårs da jeg fik ekstreme hedeture og bøvsede en del  Jeg spurgte hende hvad hun rystede på hovedet over .. og så siger hun... Du minder mig utrolig meget om en der er gravid!? Det har jeg hørt en anden kollega sige 1 gang før, og det passede!? 

Er godt nok spændt, men Anyway har købt en test idag, og kan alligevel ikke finde ud af om jeg skal teste.. 

Hjælp mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

christina92

Camillos skriver:

Ja nu er sagen den at jeg stadigvæk får de symbolske ømme bryster. Men det bliver ømmere og ømmere.... 

Har aldrig brudt mig om makrel sådan rigtig, og pludselig idag spiser jeg makrel og får mundsavl bare at at tænke på det.. mere vil ha mere, jeg kan ikke stoppe! 

Jeg skal ha "mens" på tirsdag, da er der gået 33 dage, idag er der så gået 30. Jeg skal have taget blodprøve hos min gyn på onsdag hvis mens ikke er dukket op. (Det skal lige siges min cyklus kan varierre fra 28 - 40 dage, og kan ikke teste ægløsning da jeg har pco). 

En af mine kollegaer rystede lidt på hovedet i forgårs da jeg fik ekstreme hedeture og bøvsede en del  Jeg spurgte hende hvad hun rystede på hovedet over .. og så siger hun... Du minder mig utrolig meget om en der er gravid!? Det har jeg hørt en anden kollega sige 1 gang før, og det passede!? 

Er godt nok spændt, men Anyway har købt en test idag, og kan alligevel ikke finde ud af om jeg skal teste.. 

Hjælp mig 

Jeg ville teste... også så du kan give din læge besked hurtigst muligt hvis du er gravid..så du kan få det der så spiren bedre bliver der

Jeg krydser fingre for at den er der

Anmeld

12. februar 2012

th

Camillos skriver:

Hjælp mig 

Jeg ville teste

Anmeld

12. februar 2012

komodo

Ja for hunde, test det tis, og kom endelig med update,  for dig 

Anmeld

12. februar 2012

lilledittemor

Jeg ville også teste

Glæder mig til at høre en update

Anmeld

12. februar 2012

**Ønskebabyen

Jeg synes også du skal teste. :-)

Jeg forventer også mens på Tirsdag og skal starte i behandling til april.. jeg har så modsat dig, frosset rigtig meget her henover weekenden, specielt i fredags.. ydermere har jeg også sukkertrang og lyst til mad hele tiden. Føler en form for kvalme/halsbrand lige nu, men ved ikke om det måske er indbildning eller den birger jeg spiste for 2 timer siden.. man ku jo håbe det skyldes noget helt tredje, men jeg tvivler.. :-(

hvis der er nogle stavefejl er det altså fordi jeg skriver fra telefonen. Hehe

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Jeg ville teste... også så du kan give din læge besked hurtigst muligt hvis du er gravid..så du kan få det der så spiren bedre bliver der

Jeg krydser fingre for at den er der

Ja tak er bare urolig for at jeg får sat for meget uro igang i min krop, er lidt bange for alt det her er indbildsk, men så skal  jeg jo være syg i roen for at have alle de symptomer 

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

Tøsen* skriver:

Jeg synes også du skal teste. :-)

Jeg forventer også mens på Tirsdag og skal starte i behandling til april.. jeg har så modsat dig, frosset rigtig meget her henover weekenden, specielt i fredags.. ydermere har jeg også sukkertrang og lyst til mad hele tiden. Føler en form for kvalme/halsbrand lige nu, men ved ikke om det måske er indbildning eller den birger jeg spiste for 2 timer siden.. man ku jo håbe det skyldes noget helt tredje, men jeg tvivler.. :-(

hvis der er nogle stavefejl er det altså fordi jeg skriver fra telefonen. Hehe

Åhh.. ja hehe .. Ja tror jeg tester.. måske ja.. det gør jeg .. hader bare skuffelsen.. ved ikke om jeg skal vente på morgen urinen .. 

Anmeld

12. februar 2012

Camillos

Ditte_Marie skriver:

Jeg ville også teste

Glæder mig til at høre en update

tjo .. overvejer lidt endnu hehe 

Anmeld

12. februar 2012

blomst84

Test test test  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.