Fru Skovrup skriver:
Hvor er det fedt det fungere! Det tror jeg virkelig er rigtig godt! Især fordi hun startede så "sent"
vi har har også oplevet at folk har grinet af os og næsten gjort nar af os, men det tager jeg ikke så personligt, for jeg kan se hvornår han skal lave det ene eller det andet og jeg er af den overbevisning at han har det bedst med at gøre det i potten.
Hvis vi ikke har mulighed for at få ham på potte så tisser han jo bare i bleen, så han får ikke ondt ikke noget fordi han holder sig, men han foretrækker klart potten.
Jeg synes det er flot det i gør og jeg er utrolig glad for at høre om andre der gør som os herhjemme. Men det er jo sådan vi gjorde herhjemme i danmark for et par hundrede år tilbage. Så tror nu det er helt naturgivne, det jo bare samfundet idag der er indrettet på at alt skal være så nemt som mulig, det andet tager jo tid og især tid med barnet, man lære at læse og forstå sit barn på en anden måde.
Ja det er bare rigtig dejligt at det virker så godt, men var egentlig også overrasket over at det så hurtigt var så nemt. Men jeg er også meget vandt til at aflæse Amanda i forvejen så måske er det også fordi jeg kender hendes signaler jo 
Kan godt forstå at det især har været svært for jer når I har gjort det nærmest fra start. Så må der virkelig være nogen der har undret sig...men tror I gjorde det rigtige.
Hvad gør I mht når barnet skal i DP (eller måske allerede er i DP)? For vores DP vil ikke rigtig samarbejde omkring det tror jeg ikke, så jeg overvejer om hun så bare skal have ble på og gøre i den derovre. Det virker bare så nederen når nu hun kan gøre det på en potte.
Anmeld