At bliver passet uden mor og far :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Fenja09

Alberte var omkring en måned da hun blev passet to timer - synes det er langt sværere nu end det var i starten. Albertes bedsteforældre er også begyndt at snakke om, hvornår de må passe hende, men jeg har bare sagt at det ikke bliver foreløbig ( altså i mange timer ad gangen). Jeg skal have det godt med det ellers er det ikke noget ved.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Vivian87

Aviaja er omkring 8 uger når hun skal passes uden mor og far et par timer første gang fordi jeg skal til eksamen og farmand sejler ved Mærsk, men på tirsdag skal hun sove hos inde i farmor og farfars soveværelse fordi jeg nærmest ikke har sovet i 5 døgn fordi hun har fået kolik :-( hun er 6 uger nu, men der vil jeg så være i samme hus bare i et værelse ved siden af.. Men jeg har det nu heller ikke godt med det  

Anmeld

12. februar 2012

BinaMor

mine var 3 1/2 år og 1 1/2 år

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

Aprilla er 11 måneder og har endnu ikke prøvet det... jeg har prøvet at min mor puttede hende mens jeg var der og så tog jeg afsted et par timer...

Anmeld

12. februar 2012

MortilCilas

Uden mor og far .. ja det må vidst være 3 dag i vuggestuen, 8½ måned gammel, ellers er han blevet passet en gang i 7 timer, af morfar og der var han 10 måneder ..

Og han er ikke blevet passet siden ..

Anmeld

12. februar 2012

tweety2060

Vores pige var over et år inden hun blev passet... Hun er meget tryghedsnarkoman og Har slet ikke været tryg ved hverken moster el bedsteforældrene. De har ikke kunne respektere hendes tegn og grænser... Så hun blev passet af en hun var tryg ved første gang. Syntes det er fint dem som kan og vil i en tidlig alder af forskellige årsager, men både barn og forældre skal være klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.