At bliver passet uden mor og far :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Troldemommi

Johanne er snart 5 måneder og nu er hendes Bedsteforældre begyndt at snakke om hvornår de må passe hende, det er jo fint jeg ville trygt overlade hende til både mine forældre og Jeppes forældre det er slet ikke det.

syntes bare stadigt det er tidligt

Hvornår blev jeres små pus første gang passet uden hverkan mor eller far var til stede ???

Monica- som vist ikke endnu kan undvære sin skat :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

marloutti

Tja, her var Magne 4 uger, da mine forældre havde ham et par timer, mens vi var ude og spise på vores to års kæreste dag.... Og ellers var han vist omkring 5 mdr, da han overnattede hos dem første gang. Det har han så prøvet et par gange nu.... Og nu er han snart ti mdr og startet i dagpleje, så han er vant til at være mange timer uden mor og far.... Meeen moren synes nu ikke altid, det er lige nemt at undvære sin øjesten....

Anmeld

11. februar 2012

fif

Monica P skriver:

Johanne er snart 5 måneder og nu er hendes Bedsteforældre begyndt at snakke om hvornår de må passe hende, det er jo fint jeg ville trygt overlade hende til både mine forældre og Jeppes forældre det er slet ikke det.

Hvornår blev jeres små pus første gang passet uden hverkan mor eller far var til stede ???

Hejsa

Vores pige var 3 måneder hvor vi tog ud og handlede for os selv, og spiste lidt brunch nogle gange.. Men havde det osse meget svært ved det!! Da hun blev de 6 måneder ca, blev hun igen passet i et par timer herhjemme, og sådan rigtig passet hvor hun sku sove til natten var hun ca 9 måneder..

Det gik rigtig fint, og jeg havde det faktisk ok med det Men sys det er helt op til jer selv, hvornår I føler jeg parate osv

Anmeld

11. februar 2012

Molly8

Monica P skriver:

Johan var ca. 11 mdr. da han startede i dagpleje. Da var han blevet passet ude 1 gang før 2 uger tidligere.. Så du er ikke den eneste, der ikke har travlt med at få passet den lille. Bedsteforældrene må vente til både barn og forældre er klar

Kh Molly

Anmeld

11. februar 2012

FruK

Jeg mener at han var lige godt to måneder første gang vi var afsted begge to i længere tid. Vi var til bryllup og mormor passede ham fra om eftermiddagen til midnat. 

Det behøver jo ikke være med overnatning - hvad med at gå ud og spise frokost eller noget. Bare et par timer til at starte med.

Anmeld

11. februar 2012

Timmner

Lukas var 4 uger, men det er højest nogle timer han er blevet passet..

Anmeld

11. februar 2012

lycly

Min datter blev passet første gang da hun var 2 mdr. Men det var kun i et par timer. Hun er altid kun blevet passet i et par timer, og kun af min mor. Hun sov ude (også hos min mor) for første gang her for en uge siden Og det var helt klart værre for mig end for hende Den eneste grund til at hun skulle sove ude, var fordi at vi for det første skulle noget, men ikke noget vigtigt. Og for det andet fordi, at hun til april SKAL sove ude, da jeg skal holde en stor 21-års fødselsdag. Så jeg ville gerne lige se hvordan hun klarede at sove ude, så vi ikke står og skal hente hende der til april, og får ødelagt aftenen

Anmeld

11. februar 2012

twinny

Her var drengene  4 måneder, da de var ude og overnatte første gang... Det fik strålende.... De  hyggede sig... 

Første gang mor og far ikk var der, har de nok været 3 måneder

Anmeld

11. februar 2012

Happiness

Lukas var vidst 4 måneder da han blev passet første gang i nogle timer.

I dag bliver han for første gang passet med overnatning... Og han er 6 måneder. Synes det er MEGET underligt at være uden min søn. Men har ikke sovet mere end 4-5 timer de sidste 7 dage. Så det var nødvendigt for at jeg igen kan være en glad mor. Men NØJ det er hårdt at han ikke er hjemme!

Men er sikker på at han har det godt!

Anmeld

11. februar 2012

Mette.

Monica P skriver:

Emilie var over 1 år. Eller det vil sige, da hun var omkring 7-8 måneder forsøgte vi ganske kort (maks 30 min.) og hun skreg, og skreg til hun var helt blå. Så det droppede vi igen.

Da hun blev 14 måneder var hun tryg ved det, så først derefter. Hun startede også først i DP da hun var 17 måneder gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.