At bliver passet uden mor og far :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Silas&Mille

Her var Silas lige knap 7 måneder (han er 13 måneder nu) da han blev passet hos bedstemor og bedstefar med overnatning. 

Kan ikke huske hvor gammel han var da han blev passet nogle timer første gang. Det har vi været ret afslappede med, selvom det har været hårdt at undvære ham

Tror bare det bliver hårdt nu når han snart skal 5-6 dage på ferie hos hans farmor og farfar i Nordjylland. Det er LANG tid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

jeanett1988

min datter er lige blevet passet ude for første gang med overnatning. Hun er 2½ måned. Den eneste årsag til hun blev passet med overnatning var fordi jeg lige har lagt med influenza, og ikke har haft energi til at løfte hende. Men det tog hun meget pænt, og er nu tryg ved at lade hende sove ude igen

Havde jeg nu ikke været syg, var der nok gået en del måneder endnu, før jeg ville lade hende blive passet ude.

Anmeld

11. februar 2012

MorEllen

Marie var 10 uger første gang hun blev passet. Det var nogle timer midt på dagen. Første gang hun overnattet hos besteforældrene var hun ca 10 måneder..
Tror sagtens din lille guldklump overlever nogle timer uden mor og far

Anmeld

11. februar 2012

L&V

Monica P skriver:

Johanne er snart 5 måneder og nu er hendes Bedsteforældre begyndt at snakke om hvornår de må passe hende, det er jo fint jeg ville trygt overlade hende til både mine forældre og Jeppes forældre det er slet ikke det.

syntes bare stadigt det er tidligt

Hvornår blev jeres små pus første gang passet uden hverkan mor eller far var til stede ???

Monica- som vist ikke endnu kan undvære sin skat :-)

Min datter var 14 dage første gang og det var i en time. Nu er hun 41/2måneder og skal overnatte ude i næste weekend.Det har aldrig været et problem.

Anmeld

11. februar 2012

Tvillingemor80

Mine var over 1 år da de blev passet første gang fordi vi skulle til bryllup ..
Tror faktisk kun de er blevet passet den ene gang ved nærmere eftertanke ..

Anmeld

11. februar 2012

lilledittemor

Monica P skriver:

Johanne er snart 5 måneder og nu er hendes Bedsteforældre begyndt at snakke om hvornår de må passe hende, det er jo fint jeg ville trygt overlade hende til både mine forældre og Jeppes forældre det er slet ikke det.

Hvornår blev jeres små pus første gang passet uden hverkan mor eller far var til stede ???

Vores datter var tre uger da hun første gang blev passet

Hun er blevet passet én gang siden og skal passes igen d. 21.

Anmeld

11. februar 2012

Kofoed.

Aller første gang var hun 15 dage, der blev hun passet i en halv time, imens vi begravede tvilling b/Isabella.

Så blev hun passet igen, da hun var 17 dage, det var i et par timer, siden er hun blevet passet mange gang, så sent som i dag blev hun passet i 6 timer, imens vi malede og klargøre vores gamle lejlighed.

Anmeld

11. februar 2012

LR85

Monica P skriver:

Min dreng var også kun et par måneder da han blev passet nogen timer, og 3-4 måneder med overnatning. Tror børnene har godt af at have tilknytningen til fx bedsteforældre. Og forældrene har vist også brug for lidt pause indimellem. 

Tror kun det er sundt med lidt pasning hos nogen gode stampersoner

Anmeld

11. februar 2012

L&V

louiseandersen85 skriver:

Min dreng var også kun et par måneder da han blev passet nogen timer, og 3-4 måneder med overnatning. Tror børnene har godt af at have tilknytningen til fx bedsteforældre. Og forældrene har vist også brug for lidt pause indimellem. 

Tror kun det er sundt med lidt pasning hos nogen gode stampersoner

Anmeld

12. februar 2012

MomseJulia

Kan ikke huske hvornår de første gang blev passet ude, men vi har aldrig rigtig brugt bedsteforældre til pasning. Tror vores børn var 6- måneder da bedste forælderne spurgte om de måtte have dem et par timer. Og nu spørger de selv hvornår de må komme der over! Voes dreng bliver fast hentede af Mormor hver tirsdag også hygger de hele eftermiddagen, de elsker de begge to  Mormor kommer/kom også ofte og gik en lang tur med vores den midste, så slappede vi af og hygede med de andre imens... Så bare send dit barn afsted et par timer en dag, de vil begge nyde de på sigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.