er jeg totalt gammeldags her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

Har kun fået en abort som 15 årig og har sagt lige efter den hvis det nogensinde sker igen beholder jeg barnet.. Men det er jo helt væk man kan være så iskold.. 

og efter du havde fået den abort - overvejede du vel situationen og passede mere på?? fordi det ville jeg da umidlbart sige man gør, har dog ikke selv prøvet det.. men er det ikke sådan "normale" mennesker gør ?

fordi ja, som jeg skrev før, forstår jeg udemærket man ved et uheld bliver gravid i en ung alder, tager den svære beslutning (det bør være) det er at få en abort og tager den så derfra.. men for syv søren - det jo voldsomt det hun har gang i?!?!?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Camilla..

FrkZier skriver:

har snakket med hende om hvilken form for beskyttelse hun brugte da det jo tydeligvis ikke har virket - men fik aldrig rigtig noget konkret svar på hvad hun benytter, da hun sikkert ikke engang selv ved det

trist..

synes det er vildt at nogen kan være så ligeglade.

- men, det er satme også underligt hvis hendes forældre eller læge ikke siger noget til to aboter på så kort tid.

Anmeld

11. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

og efter du havde fået den abort - overvejede du vel situationen og passede mere på?? fordi det ville jeg da umidlbart sige man gør, har dog ikke selv prøvet det.. men er det ikke sådan "normale" mennesker gør ?

fordi ja, som jeg skrev før, forstår jeg udemærket man ved et uheld bliver gravid i en ung alder, tager den svære beslutning (det bør være) det er at få en abort og tager den så derfra.. men for syv søren - det jo voldsomt det hun har gang i?!?!?!!

Det er meget voldsomt. For mig dengang var det faktisk lidt nemt. Men jo har passet på efterfølgende har taget p piller lige siden. Har så haft nogen jeg ikke kunne tåle og blev gravid i sommers men tabte desværre.. Og siden der har jeg prøvet med alt muligt andet.. Og nu har jeg så endelig fundet nogen p piller der virker indtil videre.. Og ved jeg skal aldrig have endnu en abort . Det ville jeg ikke kunne, men er os det ældre den dag idag.. End dengang.. 

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

Camilla.. skriver:

trist..

synes det er vildt at nogen kan være så ligeglade.

- men, det er satme også underligt hvis hendes forældre eller læge ikke siger noget til to aboter på så kort tid.

meget ja!

nu kender jeg jo ikke hendes læge, og kender heller ikke rigtig hendes mor, har kun set hende nogen få gange og snakket MEGET kort med hende, men hvad min medarbejder(lad os kalde hende x) fortæller er moderen totalt under tøflen, lidt svært at forklare, men bare de ting hun fortæller tænker jeg bare - jamen mor for søren, grow a pair.. FX: x fik en Iphone i 17 års gave, ca en måned efter kom der en ny frem, som hun jo meget hellere ville have, moren købte den så til hende bare lige sådan bum.. x "valgte" så at tabe den i wc'et så den ikke virkede mere, moren købte da bare lige en ny Iphone fordi det ville x jo have.. x var så dygtig at hun tabte den så den smadrede, så hvorfor dog ikke bare bede mor om en ny?? moren valgte så at købe den nye 4s til hende selv og x på en shoppetur de havde sammen, x glemte så posen med de to Iphones i på den cafe de havde spist frokost på og da de gik tilbage havde nogen jo selvfølgelig taget posen, så de gik da bare ind i den næste telebutik og købte to nye..

WHAT THE FUCK??? tænker, det da klart x har sådan et løst syn på tilværelsen når moderen bare føjer sig og overhovedet ikke viser der er konsekvenser for dårlig dømmekraft!!

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

Det er meget voldsomt. For mig dengang var det faktisk lidt nemt. Men jo har passet på efterfølgende har taget p piller lige siden. Har så haft nogen jeg ikke kunne tåle og blev gravid i sommers men tabte desværre.. Og siden der har jeg prøvet med alt muligt andet.. Og nu har jeg så endelig fundet nogen p piller der virker indtil videre.. Og ved jeg skal aldrig have endnu en abort . Det ville jeg ikke kunne, men er os det ældre den dag idag.. End dengang.. 

tror der er mange 15 årig som for aborter der er "ligeglade" fordi det ligger så langt fra ens hverdag at være mor, at man ikke helt ved hvad det er - hvis du forstår?? men du har jo som de fleste ville valgt at beskytte dig efterfølgende, fordi du ikke ville ende i en situation som den igen, hvilket jeg personligt synes er det helt rigtige at gøre! - det skræmmer mig bare at hun kan være så laizes-fairre omkring det

Anmeld

11. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

tror der er mange 15 årig som for aborter der er "ligeglade" fordi det ligger så langt fra ens hverdag at være mor, at man ikke helt ved hvad det er - hvis du forstår?? men du har jo som de fleste ville valgt at beskytte dig efterfølgende, fordi du ikke ville ende i en situation som den igen, hvilket jeg personligt synes er det helt rigtige at gøre! - det skræmmer mig bare at hun kan være så laizes-fairre omkring det

jeg forstår hende heller ikke.. det ville jeg aldrig kunne gøre,

da jeg stod i det var der så meget der talte mig fra at få det med jeg var ikke sammen med faren var kun 15, mit liv bestod egentlig kun af fest på det tidspunkt som jeg så er noget så træt af nu.. og jeg ville ikke selv kunne forsørge det og viste det var utrolig hårdt at være mor. og er stadig glad for den beslutning den dag idag, men nu er jeg begyndt og gerne vil have et barn. 

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

jeg forstår hende heller ikke.. det ville jeg aldrig kunne gøre,

da jeg stod i det var der så meget der talte mig fra at få det med jeg var ikke sammen med faren var kun 15, mit liv bestod egentlig kun af fest på det tidspunkt som jeg så er noget så træt af nu.. og jeg ville ikke selv kunne forsørge det og viste det var utrolig hårdt at være mor. og er stadig glad for den beslutning den dag idag, men nu er jeg begyndt og gerne vil have et barn. 

jeg er også  bare i chok over hendes opførelse omkring det

Anmeld

11. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

jeg er også  bare i chok over hendes opførelse omkring det

kom da os lige i chok da jeg læste det..

troede først det var pis og du så skrev med at i snakkede lidt frem og tilbage troede jeg at hun så blev ked af det og det bare var en facede,, men det var det så ikke  

mange troede os min var en facede, men det var det altså ikke.. 

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

kom da os lige i chok da jeg læste det..

troede først det var pis og du så skrev med at i snakkede lidt frem og tilbage troede jeg at hun så blev ked af det og det bare var en facede,, men det var det så ikke  

mange troede os min var en facede, men det var det altså ikke.. 

havde også selv regnet med hun så ligesom var blevet berørt af det, men det var hun bare SLET ikke

Anmeld

11. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

havde også selv regnet med hun så ligesom var blevet berørt af det, men det var hun bare SLET ikke

det jo sygt for at sige det lige ud også to abort på under et halvt år what the fuck men så tænker jeg bare hun slet ikke beskytter sig,, og bruger det som beskyttelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.