Camilla.. skriver:
trist.. 
synes det er vildt at nogen kan være så ligeglade.
- men, det er satme også underligt hvis hendes forældre eller læge ikke siger noget til to aboter på så kort tid.
meget ja!
nu kender jeg jo ikke hendes læge, og kender heller ikke rigtig hendes mor, har kun set hende nogen få gange og snakket MEGET kort med hende, men hvad min medarbejder(lad os kalde hende x) fortæller er moderen totalt under tøflen, lidt svært at forklare, men bare de ting hun fortæller tænker jeg bare - jamen mor for søren, grow a pair.. FX: x fik en Iphone i 17 års gave, ca en måned efter kom der en ny frem, som hun jo meget hellere ville have, moren købte den så til hende bare lige sådan bum.. x "valgte" så at tabe den i wc'et så den ikke virkede mere, moren købte da bare lige en ny Iphone fordi det ville x jo have.. x var så dygtig at hun tabte den så den smadrede, så hvorfor dog ikke bare bede mor om en ny?? moren valgte så at købe den nye 4s til hende selv og x på en shoppetur de havde sammen, x glemte så posen med de to Iphones i på den cafe de havde spist frokost på og da de gik tilbage havde nogen jo selvfølgelig taget posen, så de gik da bare ind i den næste telebutik og købte to nye..
WHAT THE FUCK??? tænker, det da klart x har sådan et løst syn på tilværelsen når moderen bare føjer sig og overhovedet ikke viser der er konsekvenser for dårlig dømmekraft!! 

Anmeld