Hej tøser 
Jeg sidder her på de sene aftentimer og tænker over ugen der gik, og har faktisk oplevet noget der har forarget mig lidt, men ved ikke om jeg kan "tillade" mig at være forarget.. men det er pga. en faktisk rigtig sød medarbejder jeg har, der er 17 år fortalte mig i søndags at hun var gravid, og skulle have en abort mandag, til at starte med troede jeg helt seriøst hun tog pis på mig, da hun virkede FULDSTÆNDIG ligeglad min reaktion var derfor ordret at sige- hold nu kæft, ikke en skid.. hun fik mig så overbevist, og jeg spørger hende selvfølgelig om hun er ok osv. hun siger så til mig - jeg er sku ligeglad.. og der bliver jeg så lidt målløs.. spørger så lidt ind til hvordan faderen til barnet har det osv, vi snakker lidt om det og spørger hende så hvad hendes mor havde sagt til det så siger hun gud dødme til mig : ja hun blev jo lidt skuffet nu det anden gang.. jeg kigger så rimelig overrasket på hende og kan slet ikke skjule min forargelse og siger: øøøøh undskyld, men anden gang????? og jeg for så fortalt at hun for ca 5 måneder siden havde fået foretaget en abort... hun er vel og mærke ISKOLD når hun siger det!!
vi snakker lidt frem og tilbage, og jeg siger så til hende jeg slet ikke forstår hun kan tage så let på det, hun siger så at det forstår hendes mor sku heller ikke, men hun er selv pisse ligeglad hun skal bare have fjernet den der lille fede en (hendes egne ord!!) hun fortalte så hun var 10 uger henne, og viste mig endda scannings billeder..
jeg er virkelig paf, at hun bare sådan fuldstændig uberørt kan på et halvt år få foretaget to aborter??
kan godt 'forstå' hun som 17 årig arh pis har en upser og hun ikke vil være mor, MEN SÅ TÆNKER MAN SIG SKUDA OM BAGEFTER??!?!?!
eller hvad tænker i om det?! 

Anmeld