Camulla skriver:
Ja, nemlig, man skal lige lære at tyde deres signaler...
Og ja, du har sikkert ret. Hun startede nemlig med at smile og sådan sige "hold da op, hvad giver du ham?" Men på den søde måde... Og da jeg så fortalte hvad jeg gav ham, så blev hun lidt mere firkantet.
Tak for de rosende ord. De varmede
Det har man altså brug for at høre. Min mand syntes også hun var helt forkert på den og syntes at vi skulle ringe til vores egen sp og hende om det nu kunne passe det hende her sagde, men jeg sagde bare nej, hun må jo vide hvad hun taler om...?
De har tit (efter hvad jeg har kunnet læse herinde) lige så mange forskellige meninger, som "alm" mennesker har.. Jeg fik for eksempel af vide af min sp, at jeg skulle skifte side midt i amningen, og ikke når hun var færdig ved det ene bryst, men midt i
Der var jeg altså glad for, at jeg havde prøvet det med amning én gang før 
Og nogen børn vold-æder bare, det kan man ikke gøre så meget ved, andet end at dunke forældrene i hovedet og sige, dumme dumme mor - hvorfor giver du dog dit barn mad, når det er sulten?!
Ring til din normale sp, og hør hvad hun siger, og hvad hun evt. har af råd
Og så prøv at lave et skema over hvor meget han får at spise, hvad tid der bliver spist, hvor længe, og hvor meget, så kan du også selv følge med..
Anmeld