Melder mig nu under denne fane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

**Ønskebabyen

Norman skriver:

Jamen har som sagt hverken menstruation eller ÆL (fik taget blodprøve), og så viser blodprøven jo nogle forhøjet tal af nogle forskellige ting jeg ikke har styr på.

Metforminen har gjort at jeg fik min menstruation her sidste gang, så nu håber jeg at jeg får min menstruation som planlagt og at jeg så kan få ÆL tilbage 

Ja, jeg har også fået en henvisningen til kæresten, så han skal afsted og have tjekket hans sæd  ..

Okay, ja jeg får så min mens hver evig eneste månede, og har gjort det lige siden jeg stoppede på p-piller. Enda er min cyklus rimelig stabil og har svinget fra at have været 26 dage (1 gang) til 30 dage.

Vi har forsøgt at bruge ÆL tests, men de blev bare aldrig 100% positive - altså test-stregen blev aldrig tydligere end controlstregen.

Min kæreste er også blevet henvist så han kan få tjekket sin sæd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

l.kjoeller

Hårdt jeg ved det. Men af erfaring kan jeg love dig du vil glæde dig lige så meget når bebs er på vej

Anmeld

12. februar 2012

**Ønskebabyen

l.kjoeller skriver:

Hårdt jeg ved det. Men af erfaring kan jeg love dig du vil glæde dig lige så meget når bebs er på vej

Selvfølgelig vil jeg glæde mig lige så meget, det er jeg slet ikke i tvivl om Men der er nok desværre lang vej endnu, til jeg kan glæde mig over det..

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Tøsen* skriver:

Okay, ja jeg får så min mens hver evig eneste månede, og har gjort det lige siden jeg stoppede på p-piller. Enda er min cyklus rimelig stabil og har svinget fra at have været 26 dage (1 gang) til 30 dage.

Vi har forsøgt at bruge ÆL tests, men de blev bare aldrig 100% positive - altså test-stregen blev aldrig tydligere end controlstregen.

Min kæreste er også blevet henvist så han kan få tjekket sin sæd..

Nå okay, det er jeg da glad for at hører  så har du idet mindste et problem mindre..

Held og lykke med det  

Anmeld

12. februar 2012

l.kjoeller

Tøsen* skriver:

Selvfølgelig vil jeg glæde mig lige så meget, det er jeg slet ikke i tvivl om Men der er nok desværre lang vej endnu, til jeg kan glæde mig over det..

tja,,, skal nok komme på et tidspunkt . du ønskes held og lykke med det hele herfra

Anmeld

12. februar 2012

**Ønskebabyen

Norman skriver:

Nå okay, det er jeg da glad for at hører  så har du idet mindste et problem mindre..

Held og lykke med det  

Tak.

Anmeld

12. februar 2012

**Ønskebabyen

l.kjoeller skriver:

tja,,, skal nok komme på et tidspunkt . du ønskes held og lykke med det hele herfra

Tusind tak

Anmeld

12. februar 2012

Mor til Majbørn

Tøsen* skriver:

Ja, det er med meget blandede følelser, at jeg nu melder mig ind under denne fane.
Tror ikke helt det er gået op for mig, hvad det er der skal til at ske nu.

Vi fik igår brev fra Dronninglund sygehus, og vi skal derop første gang d. 20/4-2012. Jeg har idag været ved lægen til sidste blodprøve (den første fik jeg taget i Mandags) som skal vise om jeg har ÆL. Prøverne skulle tages 4 og 8 dage før forventet mens.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg mere skal skrive, men der kommer nok en masse spørgsmål senere hen, som I måske kan være mig behjælpelig med. Jeg håber stadig inderligt at det sker på naturlig vis.

har en kollega, der gik i behandling da de fandt ud af, at hun manglede et hormon i kroppen - så fik hun det via piller - og vupti - 2 mdr efter var hun gravid.

At komme i den slags behandling er ikke nødvendigvis lig med en dødsdom, og det behøver ikke vare flere år, før der sker noget

Anmeld

12. februar 2012

Kay

en stor krammer til dig  kan tydeligt huske hvordan det føltes den dag jeg måtte melde mig under disse faner... og jeg endte med at blive en af solstråle historierne

vi startede i behandling med meformin (jeg har pco) og det reagerede min krop rigtig skidt på... så måtte stoppe igen... vi skulle havde startet i behandling med horminer i januar i år... men lige over en måned inden testede jeg posetiv og vi venter vores egen lille mirakkel øko-bebs...

krammer til dig... der skal nok komme en baby til jer

Anmeld

12. februar 2012

**Ønskebabyen

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

har en kollega, der gik i behandling da de fandt ud af, at hun manglede et hormon i kroppen - så fik hun det via piller - og vupti - 2 mdr efter var hun gravid.

At komme i den slags behandling er ikke nødvendigvis lig med en dødsdom, og det behøver ikke vare flere år, før der sker noget

Det var en dejlig historie at få :-D tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.