Melder mig nu under denne fane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

**Ønskebabyen

Ja, det er med meget blandede følelser, at jeg nu melder mig ind under denne fane.
Tror ikke helt det er gået op for mig, hvad det er der skal til at ske nu.

Vi fik igår brev fra Dronninglund sygehus, og vi skal derop første gang d. 20/4-2012. Jeg har idag været ved lægen til sidste blodprøve (den første fik jeg taget i Mandags) som skal vise om jeg har ÆL. Prøverne skulle tages 4 og 8 dage før forventet mens.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg mere skal skrive, men der kommer nok en masse spørgsmål senere hen, som I måske kan være mig behjælpelig med. Jeg håber stadig inderligt at det sker på naturlig vis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

An&Jo

Tøsen* skriver:

Ja, det er med meget blandede følelser, at jeg nu melder mig ind under denne fane.

Vi fik igår brev fra Dronninglund sygehus, og vi skal derop første gang d. 20/4-2012. Jeg har idag været ved lægen til sidste blodprøve (den første fik jeg taget i Mandags) som skal vise om jeg har ÆL. Prøverne skulle tages 4 og 8 dage før forventet mens.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg mere skal skrive, men der kommer nok en masse spørgsmål senere hen, som I måske kan være mig behjælpelig med. Jeg håber stadig inderligt at det sker på naturlig vis.

stort kram til dig..

det er aldrig rart at skulle i behandling, men vil dog give dig en lille solstrålehistorie..

Jeg har en veninde som har været i behandling i ca halvandet til 2 år, og de bestemte sig for at holde pause fra det, og fokusere på dem selv, og de skulle så starte op i behandling igen her i januar, men sørme om ikke de venter sig en lille økobebs..

så op med humøret, selvom jeg ved det er svært, men det skal nok lykkes..

Anmeld

11. februar 2012

Putomanen

Du får lige en  fra mig. Det er en hård erkendelse... Jeg håber, at I hurtigt er ude af denne verden!

Anmeld

11. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Tøsen* skriver:

Øv, og velkommen i klubben  Vi skal afsted 10/4 til Dronninglund.

Det er som om at jo flere prøver man får taget jo mere er der i vejen med en. Håber at din blodprøve kommer til med et godt resultat  

Anmeld

11. februar 2012

**Ønskebabyen

Norman skriver:

Øv, og velkommen i klubben  Vi skal afsted 10/4 til Dronninglund.

Det er som om at jo flere prøver man får taget jo mere er der i vejen med en. Håber at din blodprøve kommer til med et godt resultat  

Jeg har indtil nu fået taget:

Celleskrab
Klamydiatest
2xblodprøver der skal vise om jeg har ÆL

Og jeg har ikke fået svar på nogen af dem endnu.. Blodprøvesvarene sender lægen til dronninglund og de to andre prøver skal jeg ringe svar på om ca 1½ uge. Pyyhhh, man bliver lidt nervøs.

Hvilke prøver har du fået taget? Og hvad "er der galt med dig", siden du skriver som du gør?

Anmeld

11. februar 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Du får lige en  fra mig. Det er en hård erkendelse... Jeg håber, at I hurtigt er ude af denne verden!

Tusind tak!

Ja, det er en hård verden, men tror stadig ikke det helt er gået op for mig endnu!

Anmeld

11. februar 2012

**Ønskebabyen

An&Jo skriver:

stort kram til dig..

det er aldrig rart at skulle i behandling, men vil dog give dig en lille solstrålehistorie..

Jeg har en veninde som har været i behandling i ca halvandet til 2 år, og de bestemte sig for at holde pause fra det, og fokusere på dem selv, og de skulle så starte op i behandling igen her i januar, men sørme om ikke de venter sig en lille økobebs..

så op med humøret, selvom jeg ved det er svært, men det skal nok lykkes..

Dejlig historie!

Jeg håber dog på at jeg kan dele en solstrålehistorie, som mange af dem jeg har læst om - altså at jeg aldrig når til behandlingen da det er lykkedes os i sidste øjeblik Men igen, man tør jo ikke håbe for meget.

Anmeld

11. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Tøsen* skriver:

Jeg har indtil nu fået taget:

Celleskrab
Klamydiatest
2xblodprøver der skal vise om jeg har ÆL

Og jeg har ikke fået svar på nogen af dem endnu.. Blodprøvesvarene sender lægen til dronninglund og de to andre prøver skal jeg ringe svar på om ca 1½ uge. Pyyhhh, man bliver lidt nervøs.

Hvilke prøver har du fået taget? Og hvad "er der galt med dig", siden du skriver som du gør?

Jamen jeg har PCO og får ikke min menstruation og derfor heller ikke ÆL..

Men da jeg startede ud troede jeg jo ikke der var noget galt, lægerne sagde hele tiden at det var fordi jeg tod p-piller.

Så fik jeg taget en blosprøve og så havde jeg PCO, så fik jeg taget blodprøver for at tjekke ÆL men nej har heller ikke ÆL. Det eneste positive er at jeg ikke har celleforandringer  ..

Måske er det også fordi jeg syntes det er vildt irriterende og nedlagende at lægerne ikke tog mig seriøst første gang og bare gav p-pillerne skylden.

Og så måtte jeg ikke få Metformin til at hjælpe på det, jeg fik bare af vide at jeg skulle spise sundt og dyrke noget motion, ja syntes hele tiden at jeg fik et slag i hovedet...

Nu har jeg ganske vist fået en ny læge og må nu gerne få metformin, som i øvrigt har hjulpet, og jeg har fået en henvisning til klinikken osv, men øv at det skal tage flere år og en ny læge  ..

Kan godt forstår at du er nervøs, men håber på et godt svar  

Anmeld

11. februar 2012

**Ønskebabyen

Norman skriver:

Jamen jeg har PCO og får ikke min menstruation og derfor heller ikke ÆL..

Men da jeg startede ud troede jeg jo ikke der var noget galt, lægerne sagde hele tiden at det var fordi jeg tod p-piller.

Så fik jeg taget en blosprøve og så havde jeg PCO, så fik jeg taget blodprøver for at tjekke ÆL men nej har heller ikke ÆL. Det eneste positive er at jeg ikke har celleforandringer  ..

Måske er det også fordi jeg syntes det er vildt irriterende og nedlagende at lægerne ikke tog mig seriøst første gang og bare gav p-pillerne skylden.

Og så måtte jeg ikke få Metformin til at hjælpe på det, jeg fik bare af vide at jeg skulle spise sundt og dyrke noget motion, ja syntes hele tiden at jeg fik et slag i hovedet...

Nu har jeg ganske vist fået en ny læge og må nu gerne få metformin, som i øvrigt har hjulpet, og jeg har fået en henvisning til klinikken osv, men øv at det skal tage flere år og en ny læge  ..

Kan godt forstår at du er nervøs, men håber på et godt svar  

Okay, ja så kan jeg bedre forstå det. Hvor er det synd for dig at du har skullet så meget igennem før det skete noget.

Min største frygt er virkelig også at jeg har PCO eller at mandens sædkvalitet er vildt dårlig.
Sikke mange spekulationer det giver.

Havde du nogen symptomer på PCO?? Og hvad gør det der Metformin?

Anmeld

11. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Tøsen* skriver:

Okay, ja så kan jeg bedre forstå det. Hvor er det synd for dig at du har skullet så meget igennem før det skete noget.

Min største frygt er virkelig også at jeg har PCO eller at mandens sædkvalitet er vildt dårlig.
Sikke mange spekulationer det giver.

Havde du nogen symptomer på PCO?? Og hvad gør det der Metformin?

Jamen har som sagt hverken menstruation eller ÆL (fik taget blodprøve), og så viser blodprøven jo nogle forhøjet tal af nogle forskellige ting jeg ikke har styr på.

Metforminen har gjort at jeg fik min menstruation her sidste gang, så nu håber jeg at jeg får min menstruation som planlagt og at jeg så kan få ÆL tilbage 

Ja, jeg har også fået en henvisningen til kæresten, så han skal afsted og have tjekket hans sæd  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.