Tøsen* skriver:
Jeg har indtil nu fået taget:
Celleskrab
Klamydiatest
2xblodprøver der skal vise om jeg har ÆL
Og jeg har ikke fået svar på nogen af dem endnu.. Blodprøvesvarene sender lægen til dronninglund og de to andre prøver skal jeg ringe svar på om ca 1½ uge. Pyyhhh, man bliver lidt nervøs.
Hvilke prøver har du fået taget? Og hvad "er der galt med dig", siden du skriver som du gør? 
Jamen jeg har PCO og får ikke min menstruation og derfor heller ikke ÆL..
Men da jeg startede ud troede jeg jo ikke der var noget galt, lægerne sagde hele tiden at det var fordi jeg tod p-piller.
Så fik jeg taget en blosprøve og så havde jeg PCO, så fik jeg taget blodprøver for at tjekke ÆL men nej har heller ikke ÆL. Det eneste positive er at jeg ikke har celleforandringer
..
Måske er det også fordi jeg syntes det er vildt irriterende og nedlagende at lægerne ikke tog mig seriøst første gang og bare gav p-pillerne skylden.
Og så måtte jeg ikke få Metformin til at hjælpe på det, jeg fik bare af vide at jeg skulle spise sundt og dyrke noget motion, ja syntes hele tiden at jeg fik et slag i hovedet...
Nu har jeg ganske vist fået en ny læge og må nu gerne få metformin, som i øvrigt har hjulpet, og jeg har fået en henvisning til klinikken osv, men øv at det skal tage flere år og en ny læge
..
Kan godt forstår at du er nervøs, men håber på et godt svar
Anmeld