ano14316 skriver:
jeg synes da at en meget god grund er at børn bliver skub forvirret af det.
du kan jo prøve at forestille dig at du havde 2 huse med 2 regelsæt, husene er på ingen måde ens hverken i indretning, størrelse eller beliggenhed.
Så skan du bare flytte hver mandag til det andet hus.
jeg er selv delebarn hvor vi startet i 7/7 ordning, det blev sener til 10/ da jeg ikke fungerede i 7/7 og det samme galdt min bror som både 10/4 hos vores far
At husene og reglerne er forskellige kan jeg ikke se som det helt store problem.
Børn tager så vidt jeg ved ikke skade af at opholde sig i en vuggestue i op til 7 timer om dagen,dvs uden for husets 4 vægge og de regler der er hjemme..mon der så er stor forskel på om de skal være i morens hus eller farens hus når de kommer hjem derfra?
nu skriver jeg det sidste gang..
Min personlige holdning er at børn på 2-2½år kan godt leve med en 7-7 ordning så længe forældrene tager sig sammen og samarbejder om det barn de nu engang har sat i verden...længere er den ik
og hvis forældrene vil have det til at fungere kommer det sgu også til at fungere...De voksne må sgu opføre sig sig voksne og ikke som små børn.. sorry men det mener jeg virkelig.
Anmeld