Hvordan "deler" man et barn på 2 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

ano14316

mortilaoga skriver:

Jeg har personligt den holdning at er barnet stort nok (vil jeg mene en 2 årig er) bør det hedde 7/7 hvis dette kan lade sig gøre..Der skal dælme være en meget go grund til faren ikke skal have lov til at have barnet lige så meget som moren.

De der "undskyldninger" jeg kan da ikke undvære mig barn 1 hel uge, dem kan jeg ikke have...Mon ikke faren har det på samme måde??

Gik jeg nogen sinde fra faren til mine børn ville det blive 7/7..

jeg synes da at en meget god grund er at børn bliver skub forvirret af det.

du kan jo prøve at forestille dig at du havde 2 huse med 2 regelsæt, husene er på ingen måde ens hverken i indretning, størrelse eller beliggenhed.

Så skan du bare flytte hver mandag til det andet hus.

jeg er selv delebarn hvor vi startet i 7/7 ordning, det blev sener til 10/ da jeg ikke fungerede i 7/7 og det samme galdt min bror som både 10/4 hos vores far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

sommerfuglen82

ano14316 skriver:

jeg synes da at en meget god grund er at børn bliver skub forvirret af det.

du kan jo prøve at forestille dig at du havde 2 huse med 2 regelsæt, husene er på ingen måde ens hverken i indretning, størrelse eller beliggenhed.

Så skan du bare flytte hver mandag til det andet hus.

jeg er selv delebarn hvor vi startet i 7/7 ordning, det blev sener til 10/ da jeg ikke fungerede i 7/7 og det samme galdt min bror som både 10/4 hos vores far

At husene og reglerne er forskellige kan jeg ikke se som det helt store problem.

Børn tager så vidt jeg ved ikke skade af at opholde sig i en vuggestue i op til 7 timer om dagen,dvs uden for husets 4 vægge og de regler der er hjemme..mon der så er stor forskel på om de skal være i morens hus eller farens hus når de kommer hjem derfra? 

nu skriver jeg det sidste gang..

Min personlige holdning er at børn på 2-2½år kan godt leve med en 7-7 ordning så længe forældrene tager sig sammen og samarbejder om det barn de nu engang har sat i verden...længere er den ik og hvis forældrene vil have det til at fungere kommer det sgu også til at fungere...De voksne må sgu opføre sig sig voksne og ikke som små børn.. sorry men det mener jeg virkelig.

Anmeld

12. februar 2012

LinLin

David har været "delt" 10/4 el 9/5 siden han var 15 mdr. Han er knapt 5½ nu... Jeg tror ikke på at 7/7 er godt for børn - de har brug for at vide at de "Bor" et sted! Hvad jeg ved går ststsforvaltningen heller ikke for 7/7...
- ville helt klart tage den derigennem!

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det har jeg hørt, men har også hørt man skal passe på med og indblande dem, så ved ikke hvaf jeg tør og ikke tør

Jeg har personligt fået rigtig god rådgivning, og så længe der ikke foreligger en direkte konflikt og konfrontation mellem jer via SFV, blander de sig slet ikke

Anmeld

12. februar 2012

MomseJulia

Min venindes datter er delt sådan:

Ene uge far har pigen fra onsdag eftermiddag til fredag morgen(aflever i bøh)

Anden uge far har fra fredag il mandag morgen eller torsdag kan ikke helt huske.. 

Så det hedder nok 9/6 - 10/5 eller sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.