Jeg har personligt den holdning at er barnet stort nok (vil jeg mene en 2 årig er) bør det hedde 7/7 hvis dette kan lade sig gøre..Der skal dælme være en meget go grund til faren ikke skal have lov til at have barnet lige så meget som moren.
De der "undskyldninger" jeg kan da ikke undvære mig barn 1 hel uge, dem kan jeg ikke have...Mon ikke faren har det på samme måde??
Gik jeg nogen sinde fra faren til mine børn ville det blive 7/7..
Jeg har aldrig (som i aldrig nogensinde) hørt en børnesagkyndig eller en psykolog mene, at 7-7 var en optimal ordning for noget barn. Jeg har læst og talt med mange eksperter i forbindelse med bodeling/samværsfastsættelse.
Men er du seriøs, når du siger et 2 årig barn er stor nok til en 7-7? Er du klar over hvor stort et opbrud det er for et lille barnesind at skulle flytte base en gang hver uge? Det ville være svært nok for et større barn (eller en voksen for den sags skyld), men en 2 årig
Jeg svarer ikke på dit indlæg for at sige noget grimt om dig, fædre, samværsforældre eller nogen andre. Jeg er bare rigtigt uforstående overfor, at du mener at 7-7 er en god ordning for en 2 årig, hvor forældrene ikke engang enes.
Dette er i mit sind ikke et spørgsmål om far/mor, men et spørgsmål om barnet tarv (og hvis vi endeligt skal dele det ind i lejre så kan vi kategorisere det som bopælsforælder/samværsforælder).
Anmeld