Hun vil kun sove hos mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Kunne være vi skulle prøve det, for nej farmand er ikke god nok. Kun hvis det giver mad

Tænk på at hun har mærket dig i så mange måneder, og er kun tryg ved dig.
Hun skal nok gide farmand når hun vænner sig til ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Tænk på at hun har mærket dig i så mange måneder, og er kun tryg ved dig.
Hun skal nok gide farmand når hun vænner sig til ham.

Det er bare sjovt... For det er først efter jeg var syg, at hun er begyndt på det. Før var far helt ok at sove ved.. Nu er det kun mig

Lige nu har jeg rent faktiks fået hende til at sove i autostolen! (Skulle gøre flasker klar) - men det er da ikke godt for hende at ligge for længe i den, eller?

Anmeld

10. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Det er bare sjovt... For det er først efter jeg var syg, at hun er begyndt på det. Før var far helt ok at sove ved.. Nu er det kun mig

Lige nu har jeg rent faktiks fået hende til at sove i autostolen! (Skulle gøre flasker klar) - men det er da ikke godt for hende at ligge for længe i den, eller?

Nej det er det ikke når hun er så lille omkring 10 mon er rigeligt og max 30min

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

Månsson skriver:

Så er det jo bare af med tøjet hvis hun sveder og det ellers virker.. Men sådan er det hvis bare at være ny mor.. Ikke så meget søvn som man ku tænke sig men det kommer

ja af med tøjet.. sådan var det herhjemme med aprilla.. og ellers så havde vi en sommerdyne til hende..

Anmeld

10. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Nej det er det ikke når hun er så lille omkring 10 mon er rigeligt og max 30min

Er det forkert af mig at sige kæmpe ØV til det? Så lige mit snit til at få lavet noget i hjemmet mens hun lå der og sov.. Nå, så må jeg se om ikke jeg kan få hende tryllet over i liften uden at hun vågner

Anmeld

10. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

ja af med tøjet.. sådan var det herhjemme med aprilla.. og ellers så havde vi en sommerdyne til hende..

Ja okay, i nat sov hun kun med body på. Og hun var stadig herre varm!

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Men det er da ikke godt for de små at sidde for længe i en bæresele, eller??

ellers en strækvikle søde

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, i nat sov hun kun med body på. Og hun var stadig herre varm!

sådan var Aprilla også de første 6 måneder...så enten måtte hun af med tøjet eller svede...

Anmeld

10. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Er det forkert af mig at sige kæmpe ØV til det? Så lige mit snit til at få lavet noget i hjemmet mens hun lå der og sov.. Nå, så må jeg se om ikke jeg kan få hende tryllet over i liften uden at hun vågner

Nej kan sagtens forstå dig.. Det er super hårdt den første tid.. Deres ryg er bare slet ikke klar til at sidde så længe af gangen desværre. Jeg brugte en ring slynge til min datter da hun var helt lille for der ku hun ligge i mens jeg ordnede hva jeg nu sku ordne også faldte hun som regl i søvn

Anmeld

10. februar 2012

BinaMor

jeg har sovet med unger de sidste 3 1/2 år man vænner sig til det. og tænk positivt og nyd de stille, nusse, putte, dufte stunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.