Hun vil kun sove hos mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Så er det jo bare af med tøjet hvis hun sveder og det ellers virker.. Men sådan er det hvis bare at være ny mor.. Ikke så meget søvn som man ku tænke sig men det kommer

Hun var ellers rigtig god til at sove i liften de mange første dage.. Det er først efter at jeg blev så syg at hun kun vil være hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

2721

Ja, det kan være rigtig hårdt, det ved jeg godt, men jeg prøvede at vende den om og tænke at det er så kort en periode af ens barns liv at de på den måde hvis og søger en sådan, der vil komme en dag hvor du længselsfuldt vil tænke på den gang din datter lå trygt i dine arme og sovEllers så havde jeg nogen gange held til at når han var faldet godt i søvn, at ligge ham på ammepuden sådan at han lå på den som i mine arme og så ligge mig lige ved siden af, sådan at kun mærke og lugte mig. Ved ikke om det er en mulighed.Knus

Anmeld

9. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Hun var ellers rigtig god til at sove i liften de mange første dage.. Det er først efter at jeg blev så syg at hun kun vil være hos mig

De første par dage sover de jo også rigtigt meget så det kan jo også være derfor De gennemgår jo vildt meget bare den første uge i deres liv.. Lige pludseligt er man ude ef mors mave til nye lyde, lugte, og masser af lys hvor man før var afskærmet, du er jo den trygge base hvor hun kender duft, stemme osv 

Anmeld

9. februar 2012

Zeus

rikkeregnbue skriver:

....Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Hvordan får jeg vænnet min lille pige af med at sove hos mig?

Hun er 15 dage gammel. Kan det være fordi jeg var så syg og ikke måtte ligge med hende overhovedet i næsten en uge?

Hun er simpelthent bare for tung at blive ved med at ligge med!

Hverken Cajsa eller Isabella stoppede med at ville sove tæt før de var 2 mdr.. Ved Cajsa nød jeg det dog bare, fordi jeg vidste at det var så kort tid og jeg endte med at savne det, da Isabella ikke ville mere. Nu er det kun når hun er syg, at hun vil sove med/på mig

Anmeld

9. februar 2012

Janni.

Vil hun ikke sove hos farmand?

Det ville Silas heller ikke de første uger. Vores SP rådede os til at give ham gode oplevelser for farmand. Så Silas kom over til hans far, og lige inden han blev utryg tog jeg ham igen. På den måde lærte Silas sin far at kende og kunne også sove ved ham efter kort tid.
Det kan i overveje at gøre med tiden.

Anmeld

9. februar 2012

Sjl-msl-Mkl

Det lyder måske fjollet, men prøv og giv hende en af dine bluser eller noget der dufter af dig! Det handler i bund og grund om at hun har brug for dig og det du giver hende. Kan du ligge hende ned, uden hun vågner, hvis du går rundt til hun sover? Hvis ja, så løg hende i liften som du ellers ville have gjort, og giv hende så din bluse over sig som du ville have gjort med dynen.

Håber det kan bruges, ellers må du skrive til mig.

Anmeld

9. februar 2012

PiaRW

Jeg kan varmt anbefale en bæresele, så kan du lave en masse praktisk imens den lille sover ved dit bryst. Min søn som er 4 uger elsker det!

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Vil hun ikke sove hos farmand?

Det ville Silas heller ikke de første uger. Vores SP rådede os til at give ham gode oplevelser for farmand. Så Silas kom over til hans far, og lige inden han blev utryg tog jeg ham igen. På den måde lærte Silas sin far at kende og kunne også sove ved ham efter kort tid.
Det kan i overveje at gøre med tiden.

Kunne være vi skulle prøve det, for nej farmand er ikke god nok. Kun hvis det giver mad

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det lyder måske fjollet, men prøv og giv hende en af dine bluser eller noget der dufter af dig! Det handler i bund og grund om at hun har brug for dig og det du giver hende. Kan du ligge hende ned, uden hun vågner, hvis du går rundt til hun sover? Hvis ja, så løg hende i liften som du ellers ville have gjort, og giv hende så din bluse over sig som du ville have gjort med dynen.

Håber det kan bruges, ellers må du skrive til mig.

Det har vi prøvet, det med trøjen

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PiaRW skriver:

Jeg kan varmt anbefale en bæresele, så kan du lave en masse praktisk imens den lille sover ved dit bryst. Min søn som er 4 uger elsker det!

Men det er da ikke godt for de små at sidde for længe i en bæresele, eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.