Hun vil kun sove hos mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

....Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Hvordan får jeg vænnet min lille pige af med at sove hos mig?

Hun er 15 dage gammel. Kan det være fordi jeg var så syg og ikke måtte ligge med hende overhovedet i næsten en uge?

Hun er simpelthent bare for tung at blive ved med at ligge med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Janni.

Hun er så ny endnu så tænker hun søger din tryghed. Har du prøvet at svøbe hende?

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Hun er så ny endnu så tænker hun søger din tryghed. Har du prøvet at svøbe hende?

Jep, har prøvet at svøbe hende.. Men hun er en utrolig varm pige, så hun ligger direkte og sveder når vi svøber hende.

Anmeld

9. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

....Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Hvordan får jeg vænnet min lille pige af med at sove hos mig?

Hun er 15 dage gammel. Kan det være fordi jeg var så syg og ikke måtte ligge med hende overhovedet i næsten en uge?

Hun er simpelthent bare for tung at blive ved med at ligge med!

Min pige sov ved mig til hun var 3måneder.. Det handler om tryghed og sådan tror jeg bare det er når de er så små Hvordan putter du hende når hun ligger selv.. Tænker om hun ligger i en stor seng alene eller hva du gør

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Min pige sov ved mig til hun var 3måneder.. Det handler om tryghed og sådan tror jeg bare det er når de er så små Hvordan putter du hende når hun ligger selv.. Tænker om hun ligger i en stor seng alene eller hva du gør

Jeg putter hende i liften oppe i vuggen. Og så med dynen eller tæppet godt omkring - kommer an på hvor varm hun er inden.

Anmeld

9. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Jeg putter hende i liften oppe i vuggen. Og så med dynen eller tæppet godt omkring - kommer an på hvor varm hun er inden.

Prøv evt at svøbe hende. Men tror bare det handler om tryghed og nærhed

Anmeld

9. februar 2012

2721

Tror bare du er nød til at accepter at det er det hun har brug for pt. Min dreng er knap 20 mdr og han har stadig perioder hvor han kun vil sove hos mig. Som andre skriver er det fordi hun har brug for tryghed og nærhed

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Prøv evt at svøbe hende. Men tror bare det handler om tryghed og nærhed

Vi har prøvet at svøbe hende, det virker heller ikke  Og hun er også alt for varm når vi svøber hende. Hun sveder meget nemt og hurtigt

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Puslingen skriver:

Tror bare du er nød til at accepter at det er det hun har brug for pt. Min dreng er knap 20 mdr og han har stadig perioder hvor han kun vil sove hos mig. Som andre skriver er det fordi hun har brug for tryghed og nærhed

Ja okay, så må hun jo bare sove hos mig!  Men det bliver nu hurtigt hårdt og trættende at hun KUN vil sove hos mig  Men når ja, så må jeg jo sove når hun sover og få lidt mere søvn på den måde

Anmeld

9. februar 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Vi har prøvet at svøbe hende, det virker heller ikke  Og hun er også alt for varm når vi svøber hende. Hun sveder meget nemt og hurtigt

Så er det jo bare af med tøjet hvis hun sveder og det ellers virker.. Men sådan er det hvis bare at være ny mor.. Ikke så meget søvn som man ku tænke sig men det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.