Begyndte jeres også så tidlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Den lykkelige

Janni. skriver:

Er imponeret over alt den vilje, som de indeholder.

Men dejligt at se at de tager form som mennesker, også på det psykiske plan.

Ja helt sikkert.. og skal man jo bare huske på efter en lang dag hvor man ikke orker sur/irritabel baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Janni.

Den lykkelige skriver:

Ja helt sikkert.. og skal man jo bare huske på efter en lang dag hvor man ikke orker sur/irritabel baby..

nemlig. Fantastisk udvikling, de gennemgår..

Heldigvis opvejes de sure/ dårlige dage af de gode.

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

MAJ*MOR skriver:

ja også det men også lige så meget det der med, at de bare en vilje i livet, som ingen andre så morsomt at se nogen gange... men dejligt

Ja det helt vildt!!

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Janni. skriver:

nemlig. Fantastisk udvikling, de gennemgår..

Heldigvis opvejes de sure/ dårlige dage af de gode.

Ja det helt sikkert!!

Anmeld

9. februar 2012

_-Kathrine-_

Hvis Villads på 10 måneder gør noget han ikke må og man siger "nej", så griner han bare men går man så hen og tager ham væk - så blir han sur
Han blir også gal hvis han ser vi er i køleskabet, så kommer han kravlende og hvis vi så lige lukker det inden han når at komme hen og stå og rode i det, blir han også tosset
Bandit

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

_-Kathrine-_ skriver:

Hvis Villads på 10 måneder gør noget han ikke må og man siger "nej", så griner han bare men går man så hen og tager ham væk - så blir han sur
Han blir også gal hvis han ser vi er i køleskabet, så kommer han kravlende og hvis vi så lige lukker det inden han når at komme hen og stå og rode i det, blir han også tosset
Bandit

Ha ha ha PRÆCIS det samme gør vores med køleskabet.. hi hi.. kun kan ikke have hvis vi lukker det for an næsen på hende..

Anmeld

9. februar 2012

Maja_4000

Tror Caroline var 8 måneder da hun begyndte at blive sur , hvis vi sagde nej til noget .. Men kun når det var mig eller hendes far .. Nu er hun så næsten 14 måneder og griner bare af os når vi siger nej  Men hvis andre - f.eks. hendes mormor - siger at hun ikke må et eller andet , bliver hun skide sur og bryder ud i gråd Hehe .. 

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Tror Caroline var 8 måneder da hun begyndte at blive sur , hvis vi sagde nej til noget .. Men kun når det var mig eller hendes far .. Nu er hun så næsten 14 måneder og griner bare af os når vi siger nej  Men hvis andre - f.eks. hendes mormor - siger at hun ikke må et eller andet , bliver hun skide sur og bryder ud i gråd Hehe .. 

Ha ha hvor provokerende hun griner af jer  hi hi...

Anmeld

9. februar 2012

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Ha ha hvor provokerende hun griner af jer  hi hi...

Meget Møgunge

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Min datter er 11,5 mdr og de sidste par uger bliver hun så sur/irritabel hvis jeg fortæller hende at hun ikke må gøre det hun har gang i..
Jeg er første gangs mor og anede virkelig ikke de ville blive sådan så hurtigt.. hun gør det faktisk ikke når hendes far siger/irettesætter hende.. Men med mig så spænder hun i hele kroppen, bider tænderne sammen og siger "iiiiihhhh".. ha ha synes faktisk hun er vildt sød når hun gør det.. nogen gange er jeg nødt til at kigge væk og grine..
Hun er godt nok en bestemt lille dame...  når det kommer til mig i hvert fald..
Har i også prøvet det??

Haha ja det er ikke sjovt med de små - jeg har en mega temperamentspige herhjemme (efter hendes mor)  Hvis hun får et nej, så står hun og hopper i vrede og begynder at græde - nogle gange må jeg også kigge den anden vej og grine, for det ser SÅ sjovt ud 

Hun er 15½ måned nu - og det bliver værre og værre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.