Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter er 11,5 mdr og de sidste par uger bliver hun så sur/irritabel hvis jeg fortæller hende at hun ikke må gøre det hun har gang i.. Jeg er første gangs mor og anede virkelig ikke de ville blive sådan så hurtigt.. hun gør det faktisk ikke når hendes far siger/irettesætter hende.. Men med mig så spænder hun i hele kroppen, bider tænderne sammen og siger "iiiiihhhh".. ha ha synes faktisk hun er vildt sød når hun gør det.. nogen gange er jeg nødt til at kigge væk og grine.. Hun er godt nok en bestemt lille dame... når det kommer til mig i hvert fald..Har i også prøvet det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Min datter er 11,5 mdr og de sidste par uger bliver hun så sur/irritabel hvis jeg fortæller hende at hun ikke må gøre det hun har gang i.. Jeg er første gangs mor og anede virkelig ikke de ville blive sådan så hurtigt.. hun gør det faktisk ikke når hendes far siger/irettesætter hende.. Men med mig så spænder hun i hele kroppen, bider tænderne sammen og siger "iiiiihhhh".. ha ha synes faktisk hun er vildt sød når hun gør det.. nogen gange er jeg nødt til at kigge væk og grine.. Hun er godt nok en bestemt lille dame... når det kommer til mig i hvert fald..Har i også prøvet det??
Liva er 13 måneder - hun smider sig på gulvet og hyler meeen det er da også fint - hun ikke er enig - men det betyder jo ikke , man får lov
Min datter er godt nok kun 8 mdr, men alderede nu hvis jeg siger nej til noget, eller det må du ikke osv, bliver hun rigtig sur og begynder at hyle. Møgunge.
Toshiba skriver: Liva er 13 måneder - hun smider sig på gulvet og hyler meeen det er da også fint - hun ikke er enig - men det betyder jo ikke , man får lov
Ha ha nej lige præcis Bare den halvanden time vi var sammen her til morgen tror jeg der var 5 gange hun blev "sur" over ikke at måtte få lov.. Helt vildt!! Hun smider sig så ikke på gulvet, men puhh hvor er hun sur
Lotus86 skriver: Ja her er vi altså også startet noget tidligere Min søn er 7 måneder, og har i noget tid nu, sagtens kunne udtrykke sig, især hvis vi har taget noget fra ham, som han ikke må sidde med
Ja her er vi altså også startet noget tidligere Min søn er 7 måneder, og har i noget tid nu, sagtens kunne udtrykke sig, især hvis vi har taget noget fra ham, som han ikke må sidde med
Ja det var noget tidligere.. så har jeg da været heldig
Den lykkelige skriver: Ha ha nej lige præcis Bare den halvanden time vi var sammen her til morgen tror jeg der var 5 gange hun blev "sur" over ikke at måtte få lov.. Helt vildt!! Hun smider sig så ikke på gulvet, men puhh hvor er hun sur
det er heeeelt normalt - de får deres egne meninger - og skal finde grænserne... det er NU man skal stå fast - ellers ender man med de skaber sig altid
Saram skriver: Min datter er godt nok kun 8 mdr, men alderede nu hvis jeg siger nej til noget, eller det må du ikke osv, bliver hun rigtig sur og begynder at hyle. Møgunge.
Nå det var også tidlig.. anede slet ikke det startede så tidlig.. Ja nogle rigtig møgunger..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128