Begyndte jeres også så tidlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Den lykkelige

Min datter er 11,5 mdr og de sidste par uger bliver hun så sur/irritabel hvis jeg fortæller hende at hun ikke må gøre det hun har gang i..
Jeg er første gangs mor og anede virkelig ikke de ville blive sådan så hurtigt.. hun gør det faktisk ikke når hendes far siger/irettesætter hende.. Men med mig så spænder hun i hele kroppen, bider tænderne sammen og siger "iiiiihhhh".. ha ha synes faktisk hun er vildt sød når hun gør det.. nogen gange er jeg nødt til at kigge væk og grine..
Hun er godt nok en bestemt lille dame...  når det kommer til mig i hvert fald..
Har i også prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Min datter er 11,5 mdr og de sidste par uger bliver hun så sur/irritabel hvis jeg fortæller hende at hun ikke må gøre det hun har gang i..
Jeg er første gangs mor og anede virkelig ikke de ville blive sådan så hurtigt.. hun gør det faktisk ikke når hendes far siger/irettesætter hende.. Men med mig så spænder hun i hele kroppen, bider tænderne sammen og siger "iiiiihhhh".. ha ha synes faktisk hun er vildt sød når hun gør det.. nogen gange er jeg nødt til at kigge væk og grine..
Har i også prøvet det??

Liva er 13 måneder - hun smider sig på gulvet og hyler   meeen det er da også fint - hun ikke er enig - men det betyder jo ikke , man får lov

Anmeld

9. februar 2012

Valle81

Ja den er god nok smiler og det næste år er det hårdeste år, det er der de udvikler sig bliver selvstændige får meninger og vil og kan alt selv osv

Anmeld

9. februar 2012

Saram

Min datter er godt nok kun 8 mdr, men alderede nu hvis jeg siger nej til noget, eller det må du ikke osv, bliver hun rigtig sur og begynder at hyle. Møgunge.

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Toshiba skriver:

Liva er 13 måneder - hun smider sig på gulvet og hyler   meeen det er da også fint - hun ikke er enig - men det betyder jo ikke , man får lov

Ha ha nej lige præcis
Bare den halvanden time vi var sammen her til morgen tror jeg der var 5 gange hun blev "sur" over ikke at måtte få lov.. Helt vildt!!
Hun smider sig så ikke på gulvet, men puhh hvor er hun sur

Anmeld

9. februar 2012

Lotus86

Ja her er vi altså også startet noget tidligere Min søn er 7 måneder, og har i noget tid nu, sagtens kunne udtrykke sig, især hvis vi har taget noget fra ham, som han ikke må sidde med

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Lotus86 skriver:

Ja her er vi altså også startet noget tidligere Min søn er 7 måneder, og har i noget tid nu, sagtens kunne udtrykke sig, især hvis vi har taget noget fra ham, som han ikke må sidde med

Ja det var noget tidligere.. så har jeg da været heldig

Anmeld

9. februar 2012

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Ha ha nej lige præcis
Bare den halvanden time vi var sammen her til morgen tror jeg der var 5 gange hun blev "sur" over ikke at måtte få lov.. Helt vildt!!
Hun smider sig så ikke på gulvet, men puhh hvor er hun sur

det er heeeelt normalt - de får deres egne meninger - og skal finde grænserne... det er NU man skal stå fast - ellers  ender man med de skaber sig altid

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Saram skriver:

Min datter er godt nok kun 8 mdr, men alderede nu hvis jeg siger nej til noget, eller det må du ikke osv, bliver hun rigtig sur og begynder at hyle. Møgunge.

Nå det var også tidlig.. anede slet ikke det startede så tidlig..
Ja nogle rigtig møgunger..

Anmeld

9. februar 2012

FamilenStorm

Den lykkelige skriver:

Har i også prøvet det??

Jeps.. Sådan var Alberte også omkring det tidspunkt.. VI kaldte det den tidelige trodsalder

Hun er 16 mdr nu og er begyndt at stampe i guvelt når hun bliver hidsig.. Totalt sødt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.