Begyndte jeres også så tidlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

mortilnoahogmelina

Jaa Noah etvos ekstream slem . Især hvis det er mig som siger noget til ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Den lykkelige

Toshiba skriver:

det er heeeelt normalt - de får deres egne meninger - og skal finde grænserne... det er NU man skal stå fast - ellers  ender man med de skaber sig altid

Ja det er rigtig.. så må jeg være "hård"..
Når din begynder hvad gør du så?? Jeg prøver give hende noget i hånden hun gerne må lege med.. men hun bliver stadig skide sur.. og gider ikke tage det jeg så giver hende..

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Pernille08 skriver:

Jaa Noah etvos ekstream slem . Især hvis det er mig som siger noget til ham .

Så er det ligesom herhjemme.. hvis hendes far siger noget så smiler hun bare og pludre lidt.. men hvis det er mig.. hold da op..

Anmeld

9. februar 2012

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Ja det er rigtig.. så må jeg være "hård"..
Når din begynder hvad gør du så?? Jeg prøver give hende noget i hånden hun gerne må lege med.. men hun bliver stadig skide sur.. og gider ikke tage det jeg så giver hende..

jeg siger "jeg kan godt høre du bliver sur - men du må IKK"
bekræfter hende i hendes følelser - men står fast ved det jeg har sagt

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Ja den er god nok smiler og det næste år er det hårdeste år, det er der de udvikler sig bliver selvstændige får meninger og vil og kan alt selv osv

Så må jeg bare hænge i  

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

Toshiba skriver:

jeg siger "jeg kan godt høre du bliver sur - men du må IKK"
bekræfter hende i hendes følelser - men står fast ved det jeg har sagt

Ja det samme gør jeg.. meeeen sur mule det er hun

Anmeld

9. februar 2012

Den lykkelige

FamilenStorm skriver:

Jeps.. Sådan var Alberte også omkring det tidspunkt.. VI kaldte det den tidelige trodsalder

Hun er 16 mdr nu og er begyndt at stampe i guvelt når hun bliver hidsig.. Totalt sødt.. hehe

Ha ha hvor sødt.. jeg kan heller ikke helt stå for det når de er så bestemte..  sådan et lille menneske som bare VIL detde har sat sig for

Anmeld

9. februar 2012

mortilnoahogmelina

Den lykkelige skriver:

Så er det ligesom herhjemme.. hvis hendes far siger noget så smiler hun bare og pludre lidt.. men hvis det er mig.. hold da op..

Jep sådan er det os her .
Tror os det bunder meget i hjemme hos os at jeg faktisk ikk ser min søn mere end max halvanden time om dagen efter jeg er startet job og det er dælme hårdt rent psykisk for en mor , så jeg ønsker jo ikk at skælde ham ud når jeg endelig er hjemme . Så jeg lader ham nok bare og det dur ikk rigtig .

Anmeld

9. februar 2012

Toshiba

Den lykkelige skriver:

Ja det samme gør jeg.. meeeen sur mule det er hun

ja det må de også godt være  det er OKI at de bliver - sur-ked-vred - bare man ikke hidser sig op og "fratager" dem - hvad de  føler.

Anmeld

9. februar 2012

Saram

Den lykkelige skriver:

Nå det var også tidlig.. anede slet ikke det startede så tidlig..
Ja nogle rigtig møgunger..

Hehe, MEGET tidligt synes jeg. Ved egentlig heller ikke om hun overhovedet forstår det. Og ja, møgunger på den søde måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.