Hvad gør i når ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Philippa

hvor er det bare fedt, at der er flere der virkelig kan finde vreden frem i samme ting som gir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Røverdatter

det er min kæreste herhjemme som er uddannet kok, ergo er det ham der laver maden - selvfølgelig ikke når jeg er alene hjemme med Birk

Ellers laver jeg alt det huslige, tøjvask, opvask, støvsugning, rengøring osv. Han har dog støvsuget et par gange, og vaskede også tøjet da jeg ikke kunne gå pga fødslen..

Men jeg har det helt fint med det, jeg er dog begyndt at blive ekstra træt fordi Birk kræver mad 5 gange om natten nu. Så nogle gange gad jeg godt at min kæreste ville tage sig lidt af Birk, mens jeg så kunne tage en lille slapper eller læse i en bog

Men synes faktisk alt i alt at det fungerer meget fint her. Han har aldrig smidt den der i hovedet med at jeg jo er på barsel. Tror godt han ved hvor hårdt det kan være

Anmeld

8. februar 2012

Clisolka

Jeres forhold med kæresten også belastende af og til?? og havd gør i ved det??

- Får i også hele tiden skudt i fjæset "du har jo barsel" ?
- Diskution om rengøringen / ble skift / hvem der gjorde hvad og hvornår ?

Yes! Det virker bekendt  Den der med "du er jo bare på barsel" - jaaaah, jeg er "bare" på barsel, men jeg har ikke fri 

Nu er jeg ikke på barsel mere, så hvad er rengøring???  Jeg tager afsted 6.30 og er hjemme igen kl. 17.00 dut, så her bliver det ikke til så meget rengøring i hverdagene - og kæresten er ved at dø, bare af at kigge på støvsugeren  Måske jeg skulle klippe kablet til hans computer 

Men han laver aftensmaden 

Anmeld

9. februar 2012

Levi&LilysMor

Norman skriver:

Nu er vi kun 2, så så meget opvask er der ikke. Og når vi har spist vil vi gerne nyde hinanden lidt, se tv eller andet  Så vi er tilfredse med at opvasken venter til dagen efter, der er alligevel mørkt så jeg kan ikke se den  hehe..

Hader også rod og støv, det er derfor vi har det skema. Uha, jeg får stress når tingene ikke bliver gjort...

Hehe kan jeg godt forstå  tænk hvis der ligepludselig kom gæster , så er det dejligt det hele er på plads

Anmeld

9. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LevisMor skriver:

Hehe kan jeg godt forstå  tænk hvis der ligepludselig kom gæster , så er det dejligt det hele er på plads

Haha det er også det jeg altid siger: Tænk hvis der kommer nogen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.