Hvad gør i når ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Philippa

Jeres forhold med kæresten også belastende af og til?? og havd gør i ved det??

- Får i også hele tiden skudt i fjæset "du har jo barsel" ?
- Diskution om rengøringen / ble skift / hvem der gjorde hvad og hvornår ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Maja_4000

Følger lige med her

Anmeld

8. februar 2012

Jonatansmor

Philippa skriver:

Jeg er velsignet med et enebarn som far til mit eget barn. Ikke alene er han enebarn, det var kun ham og hans far i det store hus. Og farfar havde rigeligt med tid, overskud, energi og midler til at få fordrejet hovedet fuldstændigt på min kæreste.

Vi har været sammen i 10 år, det var først da vi ankom hjemme med den nyfødte, at livets barske realiteter sank ind. For med mit kejsersnitar og en direkte kommando fra læger, om jeg intet måtte de næste 3 måneder, havde han ligesom intet valg - skulle der mad på bordet og rent tøj i skabet, var han tvunget ud i det.

Ikke dermed sagt at alt er fryd og gammen nu, overhovedet. For han kan stadig godt finde på at bruge den der med at jeg "bare" går i skole mens at han jo ARBEJDER. Og der kan stadig være en milliard gode grunde til hvorfor han nu ikke skal klare de pligter, der nu er hans tur til at klare.

Efter de 3 månedes tvungne pause jeg havde mig, faldt han meget af på den igen. Jeg eksploderede fuldstændigt en dag jeg kom hjem efter 6 timers forelæsning, en togtur fra helvede og have handlet til aftensmad - hvor han havde magtet at tænde for Xbox og det var ligesom det....

Jeg afleverede drengen nedenunder (Som jeg også lige havde hentet...) hos mormor og så gik jeg ovenpå, klippede ledningen over på hans FORPULEDE LORTEMASKINE og sagde iskoldt til ham "ENten får du fingeren ud af gaskanalen og varetager dine egne interesser som du forventer jeg varetager dem. Eller også flytter du, ud af vinduet. Nu."

Men man skal selvfølgeligt have vijen og ondskaben i sinde, før de fatter sådan en....

Uretfærdigheder skal bekæmpes med uretfærdigeheder. Enten er han med dig, eller er han imod dig.

Og - kan han på egen hånd finde ud af at putte tissemand i pige uden beskyttelse - kan han også på egen hånd finde ud af at vaske op/skifte ble/vaske tøj/lave mad/gøre rent (Kan du se hvor jeg vil hen?)

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

Jonatansmor skriver:

Jeg er velsignet med et enebarn som far til mit eget barn. Ikke alene er han enebarn, det var kun ham og hans far i det store hus. Og farfar havde rigeligt med tid, overskud, energi og midler til at få fordrejet hovedet fuldstændigt på min kæreste.

Vi har været sammen i 10 år, det var først da vi ankom hjemme med den nyfødte, at livets barske realiteter sank ind. For med mit kejsersnitar og en direkte kommando fra læger, om jeg intet måtte de næste 3 måneder, havde han ligesom intet valg - skulle der mad på bordet og rent tøj i skabet, var han tvunget ud i det.

Ikke dermed sagt at alt er fryd og gammen nu, overhovedet. For han kan stadig godt finde på at bruge den der med at jeg "bare" går i skole mens at han jo ARBEJDER. Og der kan stadig være en milliard gode grunde til hvorfor han nu ikke skal klare de pligter, der nu er hans tur til at klare.

Efter de 3 månedes tvungne pause jeg havde mig, faldt han meget af på den igen. Jeg eksploderede fuldstændigt en dag jeg kom hjem efter 6 timers forelæsning, en togtur fra helvede og have handlet til aftensmad - hvor han havde magtet at tænde for Xbox og det var ligesom det....

Jeg afleverede drengen nedenunder (Som jeg også lige havde hentet...) hos mormor og så gik jeg ovenpå, klippede ledningen over på hans FORPULEDE LORTEMASKINE og sagde iskoldt til ham "ENten får du fingeren ud af gaskanalen og varetager dine egne interesser som du forventer jeg varetager dem. Eller også flytter du, ud af vinduet. Nu."

Men man skal selvfølgeligt have vijen og ondskaben i sinde, før de fatter sådan en....

Uretfærdigheder skal bekæmpes med uretfærdigeheder. Enten er han med dig, eller er han imod dig.

Og - kan han på egen hånd finde ud af at putte tissemand i pige uden beskyttelse - kan han også på egen hånd finde ud af at vaske op/skifte ble/vaske tøj/lave mad/gøre rent (Kan du se hvor jeg vil hen?)

Undskyld .. Klippede du ledningen over ?!

Anmeld

8. februar 2012

Ditte-3

kikker også lige med her

Anmeld

8. februar 2012

Jonatansmor

Maja_4000 skriver:

Undskyld .. Klippede du ledningen over ?!

Yes.

Du skulle have set ham. Priceless.

Og han er ikke et sekund i tvivl om at jeg mener det jeg siger længere

Win win situation lige dér

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

Yes.

Du skulle have set ham. Priceless.

Og han er ikke et sekund i tvivl om at jeg mener det jeg siger længere

Win win situation lige dér

Haha ! Hvor er du sej !! 

Jeg havde ALDRIG turdet at gøre det .. Har dog truet med at låse kærestens ps3 nede i kælderen og smide nøglen væk .. Det virker også :b

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

Jonatansmor skriver:

Anmeld

8. februar 2012

Jonatansmor

Maja_4000 skriver:

Haha ! Hvor er du sej !! 

Jeg havde ALDRIG turdet at gøre det .. Har dog truet med at låne kærestens ps3 nede i kælderen og smide nøglen væk .. Det virker også :b

Turde det? Hvad ville der ske? Han ville blive børnefornærmet, måske du skulle glo på det en uge, før du bad ham om at tage sig sammen - inden du klippede ledningen over til det næste af hans legetøj?

Helt ærligt - hvis du lever med en mand der ikke tager sin tørn, hvorfor så ikke gøre noget drastisk inden du totalt mister kontrollen?

Synes mere end rigeligt det opvejer, du mister dit pjat, jeg får afløb.

Anmeld

8. februar 2012

Chris86

Philippa skriver:

Har hørt den et par gange efterhånden, den med at "du har jo barsel"
Og den holder bare ikke! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.