Hvordan lugter fostervand? I tvivl om vandet siver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Ja det minder om en urinstix så vidt jeg husker. Du kan da prøve at ringe til din jordemoder hvis det er. Så må hun jo tage stilling til om hun synes det er nødvendigt at undersøge, eller om du bare skal slå koldt vandt i blodet 

Okay, det er godt at vide

Tror lige jeg tager lidt at spise og ser tiden an, og så ringer jeg til hende senere hvis jeg stadig er i tvivl..

Gider ikke rigtig at blive skuffet, hvis du kan følge mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Palaja

Anonym skriver:

Okay, det er godt at vide

Tror lige jeg tager lidt at spise og ser tiden an, og så ringer jeg til hende senere hvis jeg stadig er i tvivl..

Gider ikke rigtig at blive skuffet, hvis du kan følge mig

Ja det kan jeg Held og lykke med det hele...

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Ja det kan jeg Held og lykke med det hele...

Tak

Anmeld

8. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Er det noget du har læst herinde, er det din erfaring eller har du hørt det fra en jordemoder ?

Mange af de andre skriver, sæd ikke lugter, og jeg har kun læst det herinde..

Men tak for dit svar, tror lige jeg ser tiden an lidt endnu

det er derfor man skal tage bindet med, så lugter jm til det.

mrn har fået det at vide af jm og det er så også min egen erfaring. hehe.

Anmeld

8. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Jeg er i tvivl om vandet siver. Det er ikke nok til at fylde et bind på en time overhovedet, men tænker det måske er den yderste hinde..

Jer, der har været i tvivl, hvad endte det med ? Var det bare udflåd eller var det fostervandet ?

Det er helt tyndt, gennemsigtigt og det lygter af sæd - og min kæreste og jeg har ikke elsket i i hvert fald to uger (manglende lyst fra min side, stor mave er ikke et hit).

Har døjet med kvalme her til morgen og ondt i maven som muligvis godt kunne være begyndende veer, og så har jeg virkelig døjet (!) med plukveer den sidste uge..

Er i 38. Uge / uge 37+ i dag

Jeg synes godt lugten kan minde om sæd, men er det vandet, der er gået, så vil du meget hurtigt kunne "fylde" et bind

Ellers kan det være forvandet, der er gået - det gik hos mig ca. 2 uger før jeg fødte

Anmeld

8. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Fostervand lugter lige som sæd,det er det min jordmoder fortalt,da hun skulle beskrive hvad det lugtede af.

Og sæd lugter da sådan lidt sødtagtigt.

Det kan godt bare være den yderste hinde der er gået,men det kan også være hele fosterhinden.

Står den lille fast,for så kan de godt spærre for udgangen,så vandet ikke siver ud?

Også er det altså ikke altid vandet går i en skylle.

Anmeld

8. februar 2012

DK

Det lugter af det det er: 9 mdr gammelt sperm!

Sådan en lidt vammel sperm lugt! Jeg har lugtet det to gange, og begge gange har JDM synes det lugtede fint og friskt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.