Hvordan lugter fostervand? I tvivl om vandet siver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.105 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i tvivl om vandet siver. Det er ikke nok til at fylde et bind på en time overhovedet, men tænker det måske er den yderste hinde..

Jer, der har været i tvivl, hvad endte det med ? Var det bare udflåd eller var det fostervandet ?

Det er helt tyndt, gennemsigtigt og det lygter af sæd - og min kæreste og jeg har ikke elsket i i hvert fald to uger (manglende lyst fra min side, stor mave er ikke et hit).

Har døjet med kvalme her til morgen og ondt i maven som muligvis godt kunne være begyndende veer, og så har jeg virkelig døjet (!) med plukveer den sidste uge..

Er i 38. Uge / uge 37+ i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Maja_4000

Jeg ved ingenting om det da jeg fik pks og mit vand gik derfor ikke

Men jeg hørte i "Hjælp, vi skal føde" at fostervand ikke lugter :b

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg er i tvivl om vandet siver. Det er ikke nok til at fylde et bind på en time overhovedet, men tænker det måske er den yderste hinde..

Jer, der har været i tvivl, hvad endte det med ? Var det bare udflåd eller var det fostervandet ?

Det er helt tyndt, gennemsigtigt og det lygter af sæd - og min kæreste og jeg har ikke elsket i i hvert fald to uger (manglende lyst fra min side, stor mave er ikke et hit).

Har døjet med kvalme her til morgen og ondt i maven som muligvis godt kunne være begyndende veer, og så har jeg virkelig døjet (!) med plukveer den sidste uge..

Er i 38. Uge / uge 37+ i dag

Jeg har fået af vide at det ikke skal lugte, men hvis du er i tvivl om vandet er gået, så ring op på fødegangen

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg ved ingenting om det da jeg fik pks og mit vand gik derfor ikke

Men jeg hørte i "Hjælp, vi skal føde" at fostervand ikke lugter :b

Ja, det hørte jeg også godt, men mener bare at have læst flere gange herinde om, at det kan lugte af sæd, så derfor jeg lige ville høre ad

Kender en, der skulle have pks, og om morgenen samme dag som pks lå, gik hendes vand i én skylle, og de var nødt til at få et ks tidligere på dagen end beregnet :b

Tak for du skrev

Anmeld

8. februar 2012

Valle81

Det dufter helt vildt sødt og sådan lidt jernagtigt.
Det er sådan jeg lige kan beskrive det.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg har fået af vide at det ikke skal lugte, men hvis du er i tvivl om vandet er gået, så ring op på fødegangen

Tak for svar

Ringer til dem senere hvis jeg stadig er i tvivl

Anmeld

8. februar 2012

Sujan

Min jordmoder sagde i går at man godt kan have lidt tyndt sivende udflåd de sidste uger i graviditeten

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Ja, det hørte jeg også godt, men mener bare at have læst flere gange herinde om, at det kan lugte af sæd, så derfor jeg lige ville høre ad

Kender en, der skulle have pks, og om morgenen samme dag som pks lå, gik hendes vand i én skylle, og de var nødt til at få et ks tidligere på dagen end beregnet :b

Tak for du skrev

Ja , det har jeg også hørt flere steder

Ej hvor sjovt :b Jeg havde slet ikke i tankerne dengang , at det var en mulighed :b

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det dufter helt vildt sødt og sådan lidt jernagtigt.
Det er sådan jeg lige kan beskrive det.

Tak for dit svar !

Hm, det er svært.. Det er nok ikke andet end vandligt udflåd..

Men tak for beskrivelsen i hvert fald

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

MIt vand gik 39+4 og jeg synes ikke det lugtede..
Men havde MEGET tit udflåd som du beskriver det gennem hele graviditeten og meget af det hvor jeg bare tænkte det var vandet der gik..
Men da det så endelig var vandet der var gået så var jeg IKKE i tvivl  HOLD DA OP!!!  Held og lykke med den kommende fødsel indenfor nogle uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.