Vold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Clisolka

KittyGirl skriver:

Jeg er nok rimelig kold omkring det her, fordi jeg selv har været i et voldeligt forhold i 5 år!

Hvis du er 100% sikker på at det "måske" kun er denne ene gang han har gjort det, og det har været pga. fuldskab..

Så ville jeg bede ham om aldrig drikke sig fuld mere - ihvertfald ikke i nærheden af dig!

Hvis ikke han kan respektere det, så kan i ikke være sammen...

Samtidig ville jeg sige til ham, at gør han noget i den stil igen, ville jeg politianmelde ham!

Jeg har oplevet alt for meget af det der, så tolerencen er 0 herfra..

Men jeg havde nok forladt ham.....

håber du løser det efter hvad dit hjerte siger

Kunne ikke have skrevet det bedre mig selv - med de samme ord  Har været der, og gør det aldrig igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg ved det virkelig ikke. Jeg har altid sagt at gør man det én gang og kommer afsted med det, så kan man sagtens gøre det igen, for hvorfor sku man ikk blive tilgivet igen?

Han fortryder det.. og sir undskyld og vil gerne prøve at finde en løsning.. og prøver i det hele taget bare at snakke med mig, for han får den kolde skulder.

Men samtidig fortæller han hvordan han har kommet sammen med andre piger, hvor de sagtens ku drikke sig fulde og hygge sig, uden han gik amok. Han mener altså jeg provokerede ham til det.... HADER ham virkelig lige nu!!

hvis dunføler had til manden og ikke tror på eller føler at han angre sine fejltrin, så ville jeg stoppe forholdet hvis jeg var dig.. for det ville aldrig føre noget godt med sig :-) 

Anmeld

10. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Ja, det er også min mening.. Sagde det også til ham, men jeg sku jo åbenbart også være villig til at arbejde på "vores" problem!!

Han er 29...

Jeg vil ikke sidde og udfritte mit privatliv herinde, men du skal være velkommen til at skrive en PB, så kan jeg fortælle dig hvad jeg før i tiden har oplevet - skal selvfølgelig nok holde dig hemmelig overfor alle andre!!

Hvis du ikke vil skrive er det også helt okay, det er sku lidt pinligt at stå frem og fortælle at man har fået en på lampen Har selv stået der..

-

Jeg synes ikke du skal gå fra ham lige nu, hvis du kan leve med at det er sket denne ene gang, men skulle det mod forventning ske igen - så pak dine ting, for så bliver det ikke bedre..

Håber du får styr på dine tanker omkring det hele

Anmeld

10. februar 2012

Lotus86

Altså jeg tænker, at hvis dit ønske var at
politianmelde ham, og du føler had til ham, er det så ikke ret klart? Jeg ville i hvert fald aldrig kunne være i et forhold med en, som jeg havde, eller ville ønske jeg havde politianmeldt.

Anmeld

10. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Der har ikke været optræk til det før, og han er normalt meeget stille og rolig men når der kommer alkohol indenbords kan han godt blive ret så grov i munden overfor andre. Han bliver en helt anden nogle gange.

Han har undskyldt og spurgt hvad han kan gøre for at gøre det godt igen (Hvilket jeg virkelig ikke ved, for synes fandme ikke blomster osv hjælper ) Han har sagt han vil stoppe med at drikke sig fuld når vi tager ud. Men samtidig skal jeg huske ham på det, mener han.. Altså jeg synes sgu det er sådan en svag undskyldning for samtidig med han fortryder det så mener han heller ikke jeg er helt uden skyld, fordi jeg var respektløs overfor ham??? Der er jo bare ingen udover ham der er den skyldige her, mener jeg!

Ham der skal bare ud af vagten!!

En anden bruger skriver, at terapi kunne være en løsning. Jeg var enig, indtil jeg læste det her indlæg.

Manden angrer jo ikke dybt og inderligt.

Han vil stoppe med, at drikke sig fuld når I er ude. Men du skal minde ham om det.
Og du var jo selv lidt skyld i det!

Det er muligt, at han normalt er stille og rolig, men han har tilsyneladende en mørk og dyster side i sig, som du nu har skiftet bekendskab med. Det er desværre sandsynligt, at du kommer til at møde den igen.
Langt fra alle mænd, der tæsker løs på deres kvinder har gjort det fra starten.

Pas godt på dig selv.

Anmeld

10. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg var i et forhold engang, for han en nytaarsaften tog fat og vred min arm og haandled saa haardt rundt at det gjorde ondt hele den efterfolgende dag, var rod og haevet. Vi var oppe og skaendes, og ja - fulde - og historien er ikke lige saa vild som din, indrommet.

2 af vores venner saa det, og hidsede sig helt enormt op og bad mig om at skride fra ham. Det gjorde jeg ikke. Men omvendt havde vi heller ikke nogle lignende episoder der folgende 3,5 aar, indtil jeg gik fra ham pga helt andre ting.

MEN - hvis jeg var dig - ville jeg flytte for en kort stund og faa tid til at samle tankerne. For det der er nok liiiige en tand mere, end jeg ville tilgive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.