Anonym skriver:
Ved ikke helt hvordan og hvorledes jeg skal starte dette her, men det drejer sig om min kæreste som jeg har været sammen med i et par år, og før det har vi haft noget on/off i et par år, indtil vi rigtig blev kærester og flyttede sammen.
Han er en rigtig sød og kærlig fyr, der gør alt for mig og jeg elsker ham jo selvfølgelig men der skete så noget rigtig slemt en weekend.
Vi var til fest og fik begge for meget at drikke. Altså virkelig fulde og kom åbenbart op og skændes. Jeg kan ikk huske hele forløbet, men får en brat "opvågning" da han gir mig en flad! - og flere derefter.. Kæmpe drama og mennesker fra festen blev involverede osv. Jeg prøvede at stikke af hvor han kom efter mig (virkelig langt ude!) Endte med han sagde undskyld og om vi ikk sku tage hjem. Hvilket vi gjorde. Jeg har ikk rigtig snakket til ham siden og er virkelig i vildrede. Jeg var i et voldeligt forhold før, som var rigtig svært at komme ud af og min nuværende kæreste lovede han ALDRIG ville slå. Vi har det rigtig godt sammen til daglig og det fungere bare godt, men det er jo bare SÅ uacceptabelt, det han har gjort!!!!!!
Han har aldrig rørt mig i ædru tilstand..
Ved godt man ikke kan sætte sig ind i overhovedet at tilgive sådan noget, men ville alligevel gerne høre hvad i har at sige til det.
Hva ville i gøre? 
det er selvfølgelig rigtig svært at sætte sig ind i, da jeg (heldigvis) aldrig har været ude for min kæreste eller andre har opført sig voldligt overfor mig.. det er derfor også RIGTIG svært at sige hvad du skal gøre!
prøv at mærk efter inde i dig selv, tror du inderst inde han kunne finde på at gøre det igen, eller var det en megetmegetmeget dum fejltagelse han fortryder? hvordan har han efterfølgende opført sig, har han prøve at gøre det godt igen, eller har han bare ladet som om intet er sket??
Jeg har selv været så ufattelig dum at jeg i et heftigt skænderi med min kæreste, gav ham en flad - jeg har aldrig i mit liv fortrudt noget så voldsomt inderligt før, og jeg VED det aldrig sker igen, uanset hvor magtesløs jeg end må føle mig, fordi jeg ved hvor tæt på det gjorde at jeg mistede min kæreste, som jeg elsker overalt på jorden!! jeg er min kæreste uendelig taknemmelig for at han tilgav mig! selvom mange nok vil sige at du ikke skal tilgive ham, fordi det er uacceptabelt man slår(og det synes jeg virkelig også det er), synes jeg du skal prøve at finde ud af hvordan han har det med det, fordi det kan være han er ligeså chokeret over sin egen handling som du er! jeg ved at jeg skammede mig utrolig meget, og gør jeg stadig - over at jeg gav min kæreste en flad!
håber mit råd/historie kan hjælpe dig lidt