Dette er nok tråd nr 200 fra mig, om dette emne. Men det er fordi jeg stadig ikke synes det kører . Fik en bog fra bogklubben (månedens bog jeg havde glemt at afbestille) om mad til babyer. Ville ikke have den, da jeg har besluttet mig for at droppe den typiske model med grød og mos, da Julia ikke vil have det. Jeg har derfor gået efter blw som bare har været et hit, hun elsker at sidde med maden i hånden selv og smage på det.
Nå men jeg kom så til at læse i den der bog. Skulle jeg ikke have gjort ! Sidder nu og føler mig som en dårlig mor fordi jeg ikke giver mit barn det der står i bøgerne at hun skal have når hun er 6 mdr, fordi jeg ikke gider give hende grød og mos. Og ja, jeg indrømmer at jeg ikke gider . Det har bare været det ene nederlag efter det andet siden december og jeg bliver så frustreret ! Der står i bogen at hun har brug for mere næring fra andet en mælken og at de efter 6 måneder (hun er snart 7) skal være oppe på 3 måltider om dagen. Og hun får pt ingen ! Hun får kun flaske og så får hun spist en halv agurk eller kartoffel ved aftensmaden.
Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre, hun vil ikke spise noget grød overhovedet og heller ikke mos. Er så bange for pludselig at stå med et barn der mangler alt muligt og få at vide at jeg har gjort alting forkert.
Hjælp, hvad skal jeg gøre ? Gør jeg det helt forkert ?
Anmeld