Hvor meget tid har i til jer selv om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt 3 timer, men tit er det lidt mere. Thea bliver puttet omkring kl 19, så tider derefter er helt vores! Vi går i seng omkring kl 23, så får set en film, leget lidt på nettet eller læser bøger. Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

MortilCilas

Min søn sover mellem 19-19.45 så har jeg til omkring kl 21 inden jeg hopper i seng, og som regel ordner jeg det huslige mellem 14-15 da jeg har mest overskud der.

Anmeld

6. februar 2012

LR85

En halv time, drengen er desværre totalt b-menneske og er ikke træt nok før 20-21 tiden. Før han sover er jeg selv på vej i seng

Anmeld

6. februar 2012

Fenja09

Jeg har stemt andet - jeg vælger egentlig selv, hvor mange timer jeg er vågen når alt er ordnet, men som regel er det højest et par timer fordi jeg er træt. Nogle gange er jeg dog meget længere oppe fordi jeg nyder at være mig selv engang imellem

/Fenja

Anmeld

6. februar 2012

Saram

morethanperfect skriver:

Bruger du 10 min. på at børste tænder  

Hahaha, du så sjov Tine !  Der nok rigtig en der er kæk her til aften hva ?

Du ved, børste tænder, tage nattøj på, og så gå i seng. Det bliver da 10 min ca.

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Hahaha, du så sjov Tine !  Der nok rigtig en der er kæk her til aften hva ?

Du ved, børste tænder, tage nattøj på, og så gå i seng. Det bliver da 10 min ca.

Hahah Ja .. 

Arr .. Du kunne jo bare ha uddybet dit svar noget bedre honey ! 

Anmeld

6. februar 2012

Diana...

3 timer 

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har stemt tre timer, da min datter bliver puttet kl. 19.30, og jeg har sørget for at gøre det meste af det huslige om dagen. 

Det ændrer sig nok en del, når (og hvis) lillebror bestemmer sig for at komme til verden 

Anmeld

6. februar 2012

MariaJ

Jeg har stemt 1 time. Johanna sover sjældent før kl 21, og så bliver der ikke meget mere end en time før jeg bør gøre mig klar til at gå i seng. Vi gør sjældent noget praktisk efter at Johanna er kommet i seng, fordi vi er for trætte og har brug for pusterummet.

Anmeld

6. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

1 time til ALT udover spisning af aftensmaden.. dvs valget står mellem lidt computer eller fjernsyn eller vaske op og gøre rent...

aftensmaden bliver lavet imellem amningerne så det er ikke altid lige vellykket mad der kommer ud af det... men sådan er vore aftener bare og det er vi ved at være vant til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.