Hvor meget tid har i til jer selv om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Silas&Mille

Da jeg pt går hjemme (og venter på at lillesøster bestemmer sig til at komme ud til os) laver jeg alle huslige gøremål i løbet af dagen imens kæresten er på arbejde og Silas er i DP.

Så har omkring 3-4 timer efter aftensmaden og Silas er lagt i seng. Det eneste der typisk lige skal ordnes er oprydning efter aftensmaden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Clisolka

3-4 timer. Isabella bliver lagt mellem 18-19 alt efter hvor træt hun er 

Anmeld

6. februar 2012

Isabella_mor

raca skriver:

det samme her.. dvs jeg kan godt finde på og sidde en maskinfuld tøj over ol.. men ikke noget der SKal GØRES..

og den der ikke putter, sidder i opvaskren og ordner køkken.

alt andet gør jeg mens børne er vågne.. vi kan fint hytte med tøjsammenlægning osv.. + jeg syntes det er så vigtigt de ser fra de er små af at der bliver gjordt husligt arbejde.. så de får et medansvar for oprydning, opvask og madlavning osv.. så det ikke bare bliver usynligt arbejde.( gav det mening)..

så efter 20 har vi tid til og være OS og til og nørkle med vores hobbyer eller læse en bog, dvs vi ca har 1,5-2 timer alt i alt..

ja det er det samme her  

dog bliver den tid vi har på os selv oftest brugt på at flade ud og være totalt dovne og afslappede... 

Anmeld

6. februar 2012

TaAsJu

Her hjemme er der en der putter og den anden ordner køkkenet.. Så er vi ca færdig samme tid!!! Og alle de andre gøre mål er som regl klaret i løbet af dagen.. Da vi sætter meget stor pris på vores aftner sammen...

Anmeld

6. februar 2012

lycly

Jeg har stemt 2 timer. Julia bliver puttet kl. 21 og så rydder jeg lige legetøj op og sådan, og så går jeg i seng kl. 23 ca

Anmeld

6. februar 2012

twinny

3 timer.. ca.. nogen gange mere... drengene sover mellem 19-20.. Vi ordner alle ting i løbet af dagen. Så vi kan slappe af om aften. 

Og vi er super dårligt til at komme i seng før 23.30

Anmeld

6. februar 2012

MelikkazMoar

vi  har meget kort tid, til os selv..

melikka har ingen fast sove rytme og jeg aner ikke hvordan jeg skal få hende orden ligt ind i en

så fra kl 7 til kl 12, er det sove, vågne, sove, vågne.. og sådan kan det fortsætte mange gange.. så der er desværre ikke lang tid..

Anmeld

6. februar 2012

B&J

jamen daniel kommer i seng kl 19 også er alt klaret så mig og min kæreste har tid fra kl 19 til vi går i seng  mellem 22-23 stykker

Anmeld

6. februar 2012

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Altså når alt er lavet.. barnet puttet, de huslige gøremål er gjort, mad og oprydning er klaret, madpakker lavet, tøj er lagt sammen osv osv.. Hvor meget tid har i så til jer selv inden i skal i seng?? Hvis i har noget??

Vil tror jeg har ca 2 timer. Jeg går som ofte også tidligt i seng, men så hygger jeg der med tv eller en bog.. Vi ordner også alt inden William bliver putte kl 20. Synes det er rart at vide man har "fri" efter hans sengetid

Anmeld

6. februar 2012

Silja&Noam

Går hjemme på barsel og venter på barn nummer 2 så jeg ordner alt i lø bet af dagen og når den store er puttet kl 19 så har jeg al den tid jeg vil ha... eller vi vil ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.