Hvor meget tid har i til jer selv om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget tid har du til dig selv om aftenen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.247 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Den lykkelige

Altså når alt er lavet.. barnet puttet, de huslige gøremål er gjort, mad og oprydning er klaret, madpakker lavet, tøj er lagt sammen osv osv.. Hvor meget tid har i så til jer selv inden i skal i seng?? Hvis i har noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Isabella_mor

de der praktiske ting ordner vi iløbet af aftenen så der er helt ro efter maden er spist og bassen er puttet,, og så har vi tid til os selv..

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Altså når alt er lavet.. barnet puttet, de huslige gøremål er gjort, mad og oprydning er klaret, madpakker lavet, tøj er lagt sammen osv osv.. Hvor meget tid har i så til jer selv inden i skal i seng?? Hvis i har noget??

Det ved jeg ikke helt .. Det er meget forskelligt .. Men har alligevel stemt 3 timer , da jeg er så dårlig til at komme ordentlig tid i seng ..

Anmeld

6. februar 2012

*Sofie*

Malou bliver puttet ved 19.30-20 tiden, og så har jeg ca 2 (nogle gange 3) timer helt for mig selv indtil jeg ska i seng

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

Den lykkelige skriver:

Jeg plejer at have i hvert fald 2 timer Laura bliver puttet omkring kl. 19.30, så tiden derefter er min og kun min

Anmeld

6. februar 2012

Muffinmus

har mellem 2 og 3...

Men det er jo fordi vores kommer i seng kl 19 og sover ofte inden for en halv times tid.

Tøjet er ofte lavet undervejs når vi kommer hje,fordi vi tit står og lægger tøj sammen mens vi snakker med ungerne i legerummet:-)

Og ingen madpakker dagen før....yikes, føj, skal ikke sende en dagsgammel madpakke nogen steder hen.

Så derfor har vi ofte fra kl ca 19.30 til kl 22 hvor vi tuller i seng og så op igen 10 i seks:-)

Anmeld

6. februar 2012

Saram

Har stemt to timer.. Men synes det er meget forskelligt, alt efter hvornår jeg går i seng. Er begyndt at gå ret tidligt i seng, så det giver jo færre timer til tv hygge osv..

Men f.eks i aften skal jeg have gjort hele lejligheden ren for sp'en kommer i morgen tidlig.. Så får nok kun lige de 10 min det tager at børste tænder.

Så, burde nok komme igang i stedet for at sidde her..

Anmeld

6. februar 2012

Jonatansmor

Den lykkelige skriver:

Jeg har stemt 3 timer. Vi får alt overstået, så der er ro når han er blevet puttet. Så der er ro fra 19.30/20.00 og til vi går i seng.

Gider ikke evighedsræs og elsker mine computerspil

Anmeld

6. februar 2012

raca

isabellamor skriver:

de der praktiske ting ordner vi iløbet af aftenen så der er helt ro efter maden er spist og bassen er puttet,, og så har vi tid til os selv..

det samme her.. dvs jeg kan godt finde på og sidde en maskinfuld tøj over ol.. men ikke noget der SKal GØRES..

og den der ikke putter, sidder i opvaskren og ordner køkken.

alt andet gør jeg mens børne er vågne.. vi kan fint hytte med tøjsammenlægning osv.. + jeg syntes det er så vigtigt de ser fra de er små af at der bliver gjordt husligt arbejde.. så de får et medansvar for oprydning, opvask og madlavning osv.. så det ikke bare bliver usynligt arbejde.( gav det mening)..

så efter 20 har vi tid til og være OS og til og nørkle med vores hobbyer eller læse en bog, dvs vi ca har 1,5-2 timer alt i alt..

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Har stemt to timer.. Men synes det er meget forskelligt, alt efter hvornår jeg går i seng. Er begyndt at gå ret tidligt i seng, så det giver jo færre timer til tv hygge osv..

Men f.eks i aften skal jeg have gjort hele lejligheden ren for sp'en kommer i morgen tidlig.. Så får nok kun lige de 10 min det tager at børste tænder.

Så, burde nok komme igang i stedet for at sidde her..

Bruger du 10 min. på at børste tænder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.