omkring brug af stofbleer !!! især til skeptikerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.199 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

BinaMor

ja nu kan jeg se mange skriver hvor ulækkert osv stofbleer er men altså se lige dette link... intet ulækkert ved det

heller ikke besværligt...

heller ikke dyrt....

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/0524095555.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Mie A

SMART - dog tænker jeg lidt at det må være ubehageligt for barnet at have på, når der er tisset i den, hvis den føles våd ??

Anmeld

18. marts 2009

BinaMor

Mie A skriver:

SMART - dog tænker jeg lidt at det må være ubehageligt for barnet at have på, når der er tisset i den, hvis den føles våd ??

tværtimod. den føles kun fugtig, mindre end en engangs... nogle gange er jeg helt i tvivl om hun har tisset.. det øverste stof leder tisset videre ned i indlægget

Anmeld

16. juni 2009

BinaMor

kig evt på mit fotoalbum for billeder

Anmeld

16. juni 2009

Pige2009

Bruger du kun stofbleer? Der er jo unægteligt mange penge at spare ved at bruge dem fremfor de andre... hvis funktionen er lige så god.

Anmeld

16. juni 2009

BinaMor

linda2009 skriver:

Bruger du kun stofbleer? Der er jo unægteligt mange penge at spare ved at bruge dem fremfor de andre... hvis funktionen er lige så god.

ja. kun stof. i starten brugte jeg engangs ved nat men fandt ud af hvor meget de egentlig lugter og rødmer bagdelen og smed dem ud. det lægger man bare ikke mærke til når man kun bruger engangs.
ja der er mange penge at sparer..
men det vigtigste er næsten at bebser ikke får røde numser i dem. de er mere tørre og ikke så varme som papirsbleer.
 og det eneste det kræver er en ekstra vask hver 4 dag... 

Anmeld

16. juni 2009

Pige2009

sabina22 skriver:

ja. kun stof. i starten brugte jeg engangs ved nat men fandt ud af hvor meget de egentlig lugter og rødmer bagdelen og smed dem ud. det lægger man bare ikke mærke til når man kun bruger engangs.
ja der er mange penge at sparer..
men det vigtigste er næsten at bebser ikke får røde numser i dem. de er mere tørre og ikke så varme som papirsbleer.
 og det eneste det kræver er en ekstra vask hver 4 dag... 

Ja, det lyder da som om, jeg skal til at se mig om efter dem. Hvor købte du dem? Er kun 24 uger henne, så der er lidt tid endnu. Men hellere være forberedt...

Anmeld

16. juni 2009

Christinahr

Jeg ville bare lige støtte om om dette glimrende indlæg. Vi bruger også stof og er super super glade for det.... ingen dårlig lugt, fede farver og prints og så skal man ikke huske at købe bleer

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Jamen hvad med daginstutionerne - min datter går i dagpleje. Så skal der vel tages ekstra hensyn når hun/de stofble børn skal skiftes. Eller er det lige til ligesom "almindelige" bleer?
Hvor køber man dem med fede prints osv?

Anmeld

17. juni 2009

BinaMor

DatterMalou skriver:

Jamen hvad med daginstutionerne - min datter går i dagpleje. Så skal der vel tages ekstra hensyn når hun/de stofble børn skal skiftes. Eller er det lige til ligesom "almindelige" bleer?
Hvor køber man dem med fede prints osv?

min dagpleje mor sys bare at det er fedt og hun kan ikke forstå at folk ikke bruger det mere for det er så nemt. men at folk som hende selv ikke vidste de eksisterede. forskellen er (og det er den egentlig ikke alligevel for her for man beskidte bleer med hjem) at man skal have dem med hjem og vaske.

her er fede prints:

http://www.feen-og-gavtyven.dk/group.asp?group=7

det er lommebleer man putter et indlæg i.

med kig også under katagorien : all in one

her er også:
http://storchebarn.dk/shop/index.php?cPath=22

(de er rigtig gode)

her er også:
http://stofble.dk/stofbleer_27_da/

ellers kan man google det og mange forhandler kommer frem og tit er der også på ts, dba, guloggratis,

som nybegynder råder jeg jer til at bruge "all in ones" eller lommebleer.
(ikke formsyet som kræver blebukser)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.