træls situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

LR85

Jeg synes ikke du skal blive så berørt a det. De lader jo ikke være med a svare for a genere dig. 

Hvor mange har ikke lige glemt en svarfrist? 

Giv dem lige en chance, spørg om de har fundet ud a om de kan komme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Ring til dem, og spørg om de ikke har modtaget din sms ? og spørg om de kommer eller ej. Vær dig selv og virk ikke sur eller mopset Det skal nok gå. De har sikkert en god forklaring.

hmm... gid jeg troede på det var fordi de ikke havde modtaget beskederne

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Kan du så ikke få faren til at ringe til dem i stedet?

eftersom det er MIG der inviterer til fødselsdag forventer jeg også at de responderer til MIG... vi er jo trods alt voksne mennesker

Og nej, det er ikke noget jeg synes han skal "blandes ind i"... desuden svarer han heller ikke, her i weekenden

Anmeld

5. februar 2012

Pikku Myy

JeNoVa skriver:

Kan du så ikke få faren til at ringe til dem i stedet?

Et roligt "jeg har ikke hørt fra dine forældre om de kommer. Kan du ikk lige finde ud af det?" burde løse problemet

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Et roligt "jeg har ikke hørt fra dine forældre om de kommer. Kan du ikk lige finde ud af det?" burde løse problemet

jamen den invitation har intet med ham at gøre... det er en mor der har inviteret sit barns farmor og farfar! Barnets far har INTET med fødselsdagen at gøre, udover at han er inviteret som gæst

Anmeld

5. februar 2012

Sabina92

Det er virkelig også dårlig stil..

- Synes ikke du kan gøre mere end hvad du allerede har gjort.. Så skidt pyt med dem, er sikker på det bliver en god dag alligevel

Anmeld

5. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

jamen de er jo inviteret og har begge valgt (de er skilt, skal lige siges) slet ikke at respondere på invitationen Havde de sagt nej havde jeg bestemt forsøgt at "overtale" dem for barnets skyld, men når de slet ikke reagerer på invitationerne synes jeg bare at de virker FOR ligeglade

jeg er ked af at påpege det her - men jeg synes faktisk du overreagerer og er lidt hurtigt til at dømme dem. Det ere da langt fra altid mine forældre/svigerforældre husker at svare på sms'er - ring da og spørg, og hvis ikke du vil det, så spørg din x om han gider at tjekke om de kommer eller ej...

Anmeld

5. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

jamen de er jo inviteret og har begge valgt (de er skilt, skal lige siges) slet ikke at respondere på invitationen Havde de sagt nej havde jeg bestemt forsøgt at "overtale" dem for barnets skyld, men når de slet ikke reagerer på invitationerne synes jeg bare at de virker FOR ligeglade

jeg er ked af at påpege det her - men jeg synes faktisk du overreagerer og er lidt hurtigt til at dømme dem. Det ere da langt fra altid mine forældre/svigerforældre husker at svare på sms'er - ring da og spørg, og hvis ikke du vil det, så spørg din x om han gider at tjekke om de kommer eller ej...

Anmeld

5. februar 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

eftersom det er MIG der inviterer til fødselsdag forventer jeg også at de responderer til MIG... vi er jo trods alt voksne mennesker

Og nej, det er ikke noget jeg synes han skal "blandes ind i"... desuden svarer han heller ikke, her i weekenden

Det forventer du, men dine forventninger blev jo ikke opfyldt.

Hvis du ikke vil ringe, og du ikke vil blande faren ind i det, så må du nok leve med skuffelsen og uvisheden.

Anmeld

5. februar 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

jamen den invitation har intet med ham at gøre... det er en mor der har inviteret sit barns farmor og farfar! Barnets far har INTET med fødselsdagen at gøre, udover at han er inviteret som gæst

Og det ER dybt respektløst af dem ikk at svare dig - ingen tvivl om det!! Dårlig stil!! MEN hvis du holder dig over deres niveau "vinder" du. Og det gør du ikke ved at skrive en sur sms. Og det bliver svært ikke at komme med en hentydning hvis du selv ringer til dem. Hvis du derimod lader det gå gennem din eks, har du intet gjort der kan sættes en finger på senere.

Jeg synes faktisk også lidt det må være din eks' job at håndtere sine forældre nu... Specielt hvis de ikke kan opføre sig ordentligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.