Skriver som anonym, men flere af Jer ved nok hvem jeg er alligevel
vil dog sætte pris på at forblive ano alligevel!
Jeg er, for relativt nyligt, blevet alene med mit barn. Der skal fejres en fødselsdag inden længe og det bliver herhjemme og far kommer selvfølgelig også!!
Jeg har, for noget tid siden, skrevet en god sms med fødselsdagsinvitation til farmor og farfar (og de andre gæster) og der var svarfrist i går så jeg kan nå at planlægge dagen ordentligt!
Jeg har ikke fået svar fra hverken farmor eller farfar!
Synes det er SÅ dårlig stil... én ting er hvis de ikke kan/vil komme, men man kan da i det mindste give besked og lige sige "tak, jeg håber I får en rigtigt dejlig dag" 
Er så ked af det på mit barns vegne... Synes ikke de kan være det bekendt og jeg orker bare ikke at jeg skal kæmpe for at de skal være en del af vores liv
Føler mig ussel når jeg siger det, men jeg kan ikke tåle at blive valgt fra længere, jeg kan ikke håndtere at mit barn skal vælges fra! Ja, og det gør de jo så ikke engang - de svarer slet ikke 
SUK.... Jeg ved ikke om jeg skal skrive til dem at jeg antager de ikke kommer, eller om jeg bare skal lade det være!?
Er bare virkelig ked af at de har så nemt ved at vælge mit barn fra fordi jeg ikke er sammen med faren længere
De har aldrig haft ret meget med hende at gøre, skal lige siges!
ØV... skulle nok bare lige ud med det! Tak fordi du læste med 
Anmeld