Jeres piger på 2-3 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mussen2 skriver:

Ok. Se det er også sådan noget nyere noget, jeg ikke rigtig kender og så er det så svært at købe det hvad har ellers været et hit. Nu kan jeg se din datter er lidt ældre end min på 2 år og 8 mdr.

Sylvanien People's er det der hed skovens dyr da jeg var barn, så jeg syntes det er sjovt hun er så vild med det! 

Thea har været rigtig glad for littel people, duplo, togbane, store perler, lege køkken, rengøringsvogn, værktøjsbænk og endelig bare alt hva vi har syntes var sjovt at lege med også. Vh Stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mussen2

PT skriver:

Ja, det er sjovt - og vores døtre har også samme alder, ikke sandt?

Jeg gik tre dage over med min datter. Hvad med dig?

Du har termin i morgen?

Jo de må være jævnaldrende jeg har termin dag sidste gang gik fødslen i gang dagen efter termin men derer bare ingen tegn what so ever......

Anmeld

6. februar 2012

Mor til L&S

Min datter fylder godt nok først 2 om 2 mdr, men hun leger rigtig meget med hendes 2 dukker, dukkevognen - giver dem mad mm. 

Ellers leger hun meget med hendes legekøkken, laver mad, bygger med duplo klodser, spille billedelotteri og læser bøger... 

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Jo de må være jævnaldrende jeg har termin dag sidste gang gik fødslen i gang dagen efter termin men derer bare ingen tegn what so ever......

Lad os håbe, vi begge snart går i fødsel 

Anmeld

6. februar 2012

Mussen2

PT skriver:

Lad os håbe, vi begge snart går i fødsel 

Anmeld

6. februar 2012

meem

min datter er 2½ og leger meget med lego duplo, dukker, brio togbane, little petshop og my little pony dukken/bamsen (den der man skal passe) når hun er indenfor...

Udenfor skal der køres biler spilles fodbold, om sommeren hoppe trampolin, gynge, rutsje og lege i sandkasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.